//TAKE MY HEART
7 august 2012 6:36 AM
Tuesday, August 7, 2012 @ 6:36 AM | 0 Comment [s]

korang tau x yang korang ni boleh jadi sebaik2 manusia.. dan sejahat2 yang korang nak..

cuma berani atau tak je..
dan nak atau tak nak je..

bukan nak cakap aku ni baik.. tapi cuma aku tak nak je wat jahat.. merosakkan hubungan antara satu sama lain. sebenarnye aku tak tegur orang, bukan sebb aku mmg x nak tegur ko.. bukan sebab aku mmg x suka ko.. tapi aku ni x ringan sangt mulut sejak aku lahir lagi atas dunia ni. aku bercakap dan melawak hanya dengan orang yg btol2 aku kawan.. aku berkawan bukan sekadar hi hi dan bye bye.. aku akan jage baik hubungan aku dan kawan.. sebb tu aku agak memilih.. tapi xde lah kekwat sangt sampai itu x boleh, ini x boleh..

ops... aku bukan orang yang handal memulakan percakapan.. aku klo nak tegur orang,, depan-depan,, mmg lidah ni kelu... tapi kalo bab menyindir kawan aku yg aku mmg btol2 kawan tu laju je.. sorry la k kawan2.. teguran aku tu sume membina.. cuma korang x perasan.. tapi aku akan ubah care teguran tu.. hehe sorry..

klo perasan jugak. aku mmg boleh buat everything. sebab abah dah ajar aku sume perkara.. daripada udara, darat, laut sekali pon! abah korang ade ke ajar korang mcm ne nak bancoh simen? nak tampal dinding? tukar mentol? mcm ne nak pilih cat? kipas rosak nak btol kan mcm ne? kalo tayar kereta pancit nak wat pe? klo accident nak wat pe? nak letak air kat enjin kereta yang mane satu,? nak pakai kabel jumper mcme? pasang bumbung? bawak motor laju2?? (hehe yg tu abah x ajar..) lagi.. pasang kepala paip? bayar bill2 kat pejabat pos? klo kita tukar gear reverse waktu tgah gear 5 ape jadi,? klo beli kereta terpakai kene masok puspakom dulu.. pastu abah ade ajar aku! mcm ne nak psiko orang.. ade satu rahsia! hehe satu je lah aku bg tau.. abah akan uji orang melalui ikan sembilang.!.. tettt...
nak tau x ade ape dengan ikan sembilang tu? selalu abah suruh mak masak ikan sembilang masak gulai! sedap tuu mak aku masak! lepas dah hidang lauk tu.. abah akan tgok sape yg makan.. sape yang makan ikan tu sampai bersih,, mmg tiptop la kate nye.. hehehee.. aku mmg x suka ikan! tapi aku akan ikut ape abah buat.. nanti aku masak ikan sembilang then bagi orang makan... siap lah korang.. opss.. sesape ade bace,, jgn bg tau yang lain.. ni rahsia..
opss sambung balik, korang penah x sembang ngan abah korang dalam kete.. korg bebual pasal, klo kereta campur2 minyak petrol ape jadi? klo kerjaan bn xde ape jadi? sebenarnye tuan guru nik aziz tu sape? dr.mahathir ni mcm ne orang nye? ouh aku pernah tnye abah aku,, kalo kahwin dengan orangkaya ape jadi? klo orang gadoh boleh terus report polis x.. klo kita kene tangkapa mcm ne.. klo terbunuh orang mcm ne.. klo saman x bayar ape jadi..hahahaaa mmg melayan je lah abah aku!

semua bnde aku tau.. tapi aku saje je tak kasi tau orang yg aku tau buat..


abah dah ajar aku buat sebijik rumah! sebb dah 2 rumah abah buat and aku turut menyebok! 2 2 rumah tu rumah kat tanah abah aku.. tapi 2 2 dah jual! heee..
nota kaki: hmm aku happy.. :(



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.