//TAKE MY HEART
scott's emulsion is the past
Monday, August 27, 2012 @ 7:11 PM | 0 Comment [s]

awak.. ha laa.. awak!..
pernah x makan scott's emulsion?
ni lah dye scott's emulsion.

percaya atau tidak, masa kecik2 dulu aku di paksa makan scott's emulsion!
bukan perisa oren!! tapi yg lagi satu.. warne putih tu.. eiiyeekk.. x sedap btol yg tu.. perisa minyak ikan.. eiii.. yg oren tu makan jugak. tapi since aku umur setahun sampai lah umur darjah 1 je kot.. pastu tukar yg perisa minyk ikan.. eiyeekk.. ape x nye makan dari aku umur setahun,, sebb abang kakak aku pon kene makan..
dorang ok lagi.. makn yg oren.. aku kene makan yg putih..
dulu mak abah aku garang gila!
x makan bende tu,, habes kene marah.. x boleh kuar main.. dulu aku duduk kat kem bakri.pga 6..yg dulu orang dok panggil polis hutan.. ha tu lah.. sampai aku darjah 3 je..
hmm
tu pon lepas aku hafal sifir kuat2 depan pintu,, pastu kol 5 baru leh kuar main.. tu pon x boleh pilih sifir ape aku nak hafal dulu.. abah yang tentukan.. kalo abah masok hutan,, aku happy sikit la.. sebb x payah bace sifir.. tapi kengkadang tu kene jugak.. mak soal.. ade tu sampai aku tulis kat tangan.. konon aku hafal laa. padahal x pon.. kantoi mase makan.. mmg aku kene teruk laa.. haha!!

tapi scott's emulsion ni bgos.. sebb aku ni bukan suka makan kismis, tapi aku suka tempe dan kacang.. kurma kurang laa.... tapi bgos la untuk otak aku ni..
zaim pon akan diberi scott's emulsion jugak bila genap usia dye 1 tahun!! hahahaa padan muka dye!
jom layan zaim!
yeay zaim suka kena makan scott's emulsion!

padan muka zaim! :)

scott's emulsion ok jugak pe.. tradisi turun temurun! :)
actually,, scott's emulsion is good for healthy.. so makan lah.. try yg putih tu.. baru rase betapa dderitanya aku dulu nak makan bende tu.. hahaaa (sampai ade time tu, aku x makan pon.. buang kat sinki.) haha!!





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.