//TAKE MY HEART
4 august 2012 4:12 PM
Saturday, August 4, 2012 @ 4:12 PM | 2 Comment [s]

ohooiii.. bila gaknye aku ni nak matang?? mcm budak2!! nak kate dimanjekan kat umah,, seriously,, aku bukan mcm tu.. aku boleh je campak mane2.. aku senang nak bergaul.. tpi mcm budak2!

aku happy.. abg daus akan bersama x lama lagi.! aku mmg kene independant.. tapi dalam score a.. aku perlukan guidance.. sebb perkara ni bukan mcm bende2 yg selalu aku buat main hentam je.. ade sistem dan nak berjaya mesti berkumpulan.. tetibe aku rase rugi sagt apesal aku balik rumah!

hehee.. bukan x sayang parent,, sayang parents la aku buat score a!

untuk sekarang mmg aku  gerak.. tapi! HAHA
AKU ade plan aku sendiri.. aku nak jadi mcm abg daus! mmg la kia nak kene buat kita punya sndiri.. tapi kalo boleh tiru! baik aku tiru je.. aku sekarang tgah practice care presentation abg daus.. ahahaa aku lgi suka abg daus present dari orang lain.. thats y aku pilih dye sebagai idola dalaaammm.. ermm.. presentation maybe.. hahaa

dalam seminggu ni, kata2 kak ninie asyik bermain je dalam pale otak aku ni.. dan aku sering jugak berfikir.. Apesal aku x jadi mcm dulu lagi??
baru aku faham ape yg dimaksudkan oleh kak ninie..
        ''kenapa rangkaian kita collapse?? sebb kita x bersedia! ALLAH akan beri bila kita btol2 dah bersedia!. time tu kita bukan pembaca berita.. bukan penyampai! tapi PENERUJA!''

dulu aku faham.. tapi masok telinga kanan.. kuar telinga kiri.. DEGIL!

teringat balik perbualan aku antara kak nadia dan aku.. hahaa
      ''kak ninie nampak ko.. ko buat je.. dan terus buat...'' (time ni kat tangge.. x dapt tnye dye lebih.. sebb dye nak balik.. kak nadia naek kete kak ninie masa kat SAMA KELANTAN).

     aku pon turun.. upenye kak nadia dalam surau.. kak nadia panggil aku.. '' ha meh sini kita sambung balik".
kitorang pon duduk.."ko ngan yang lain, kak ninie nampak ko lagi ok.. sebb ko berani dari dorang yang lain..''   pastu kak nadia nasihatkan aku lagi, lagi, lagi, dan lagi.. dye kate nak turun uum.. hehee dalam hati aku............... heeee... org yg same otak ngn aku je tau ape ade dlm hati aku..

          aku amek keputusan,, aku still akan buat score a! ade tinggal lagi sebulan! aku akan tingkatkan ilmu aku.. presentation yg hbat dan closing cara aku! peneruja.. aku sekarang hanya ade syikin dan jue.. serta yana.. aku akan buat sama2 ngn dorang..

alaa.. lagipon yg nak berjaya bukan orang lain.. aku jugak... so aku mesti buat! lalalalaaa PASTI!!

P/S: pasti! pasti! pasti! score a hebat! wohoww..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.