//TAKE MY HEART
not in MOOD
Monday, August 27, 2012 @ 1:34 PM | 0 Comment [s]

AAAAARRGGHHH!!!!!
TENGAH GERAM NI!! argghhh
tollooonngg lahh.. jgn ganggu saya nak tido! ouh plieesseee laaa..
tolong jangan kacau sy.. saya nak tido! 
apabila saya tido... saya tidak mahu diganggu!! 
ingat.. sy tidak akan mengangkat sebarang call ketika saya tido! kecuali orang penting..
eisshhh.. 
pabila sy tidur,, sebarang bunyi saya tak nak dengar!! grr..
semua tu boleh buatkan saya badmood sepanjang hari! 
dan jangan aspect sy akan jawab panggilan anda.. message anda.. dan segala bnde lah ketika sy tido!
terima kasih sebab memahami,, 
jumpa malam nanti,.. i will update my blog.. hrrr..!!!

not in mood!!!!!!!!!!!!!!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.