//TAKE MY HEART
9 august 2012 1:54 AM
Thursday, August 9, 2012 @ 1:54 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum dunia.. happy semalam.. bukan sebb jumpa putera raja! tak!!

happy sebb berdialog dengan bakal isteri raja gopal! dan dia bakal menetap di london lumpur,malaysia..
AAHH mengarut!
xde semalam wa ter chatting ngan member lame wa.. mase kat kmj dulu.. selalu gak pi bilik dye kat blok f tu.. dan paling aku tau pasal dye, dye ade walkman yg same ngan aku pnye.. tapi dye nye update sikit!.hahaaa
ouh dan dye kate dye masih simpan lagi gambar yg sgt bengong yg pernah aku amek gune beliau punye camera!. alaa tu mase stress nak pspm lah.. 

semalam mula2,, chat kat yahoo messenger! pastu gi kat whatsapp...
thax ler.. aku pon dah lame tinggalkan whatsapp.. 

tada!!! ni lah dye!

hehe x nampak plop!

tgah seronok bebual ngn dye,, kutuk2 dye,, tetibe sound bateri tab  menandakan dah nak abes telah berbunyi!

haha! yang seriously wat aku gelak! sume tgh tidor. x berani nak gelak kuat2!

kuih raye nana buat! aku nak buat.. tapi! hmm pemalas! hehe

bertukar2 gambar.. mcm dok kat oversea je sampai xleh nk jmpe.. 

ni lah nana!
 hehehee saje edit.. nanti putera raja x nampak keayuan ko!.. (dalam hati ade bunga taik ayam!)
YEAY NANA dah gemok!.. (gemok ke?) tettt

haha yang di idea spotan.. terkeluar! tapi kelakar gak bila aku bace 9, 10 kali..

thx laa bace lagi.. eleh ko mesti tgok aku nye twitter kan.. sebb aku ade letak kat situ.. konon! hehe (gurau)

sebelum putera raja contact ko,, mesti contact ak..  (xleh bg can kat nana)

dan kami bertukar2 twitter.. lalolalo
heheee xjadi nak letak no fon.. nanti ko busy x layan aku.. haha susunan gambar x terurus. hehee.. excited nak post! aku x reti nak printscreen kat fon.. arituh reti.. last2 aku gune web cam laptop aku je.. hahahaa

beb,, rindu kau! dashi! pa'! fiza! caca! aku save no ko,, nchariko... ak lupe aku save no ko pakai name tu. bb tu aku mintak no ko lgi sekali... contact number penuh sgt..

ape apehal pon.. aku sayang ko! hee ade bende nak citer or mintak pandangan,, aku still ade untuk ko ok nana! (ngat x dulu kita selalu makan gula2 nona)hahaa..

mesti pelik kan.. bateri enfon aku masih ade tiggl lagi separuh.. tpi kene offline.. sebbnye.. aku gune wifi tab aku.. tab aku ni yg abes bateri.. ini bermakna< kalo tab aku abes bateri,, mane aku nak dapatkan wifi hotspot untuk whatsaap!) hehee so x yah nak pelik2..

ok nana! nanti2 leh tweet ngn aku.. iloveyou..

p/s:jagelah hati sahabat anda mcm jage hati mak anda.. (tu pon klo korang syg mak korang lah)..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.