//TAKE MY HEART
koleksi raya..~.~
Thursday, August 23, 2012 @ 10:20 PM | 2 Comment [s]

Terlebih dahulu.. nak ucapkan selamat hari raye dan mintak maaf ape jua kesilapan.. rasenye x lambat lgi klo nak minta maaf kan!

raye tahun ni xde la seteruk yg aku sangke! heeiii...
abah keje di pagi raye.. lepas melawat kubur arwah atuk kat bukit alih bandar baru uda,,kami gi ke umah taman dahlia...
dan abah bawa sedikit makan supaya dapat dijamahkan untuk rakan sekerja nya!

so mula lah detik yg aku x byk ckp.. even ramai sedare mara aku yg ade dlm umah tu.. dan lagi satuu..
aku sangt marah kat kakak aku..
pagi rye dah kene basoh ngn aku.. padan muke tepon mak nanges2!
dah ko x reti nak kol mak.. nak tunggu aku msg baru nak kol ke??
hmm

tapi dalam mood bengong aku tu,,, aku ade la gak snap2!
nak letak jugak kat sini..
ok jap.. loading..


pokteh and khadijah! suwet sgt..

pertalian darah kami yg x boleh diputus.

wallpaper ditaja khas oleh moksu n poksu..

ape seyh ni! 
sayang mak! selamat hari raye! soorryy banyak nyusahkan mak! hee



my sis! padan muke pagi2 raye kene marah!

my time! backgroud location dirahsiakan!


my bro.. tema kami pink..

khadijah ni takot ngn org. tpi ngn pokteh relax jeerr..
nama kami sama!!! aishah!

zaim ni nakal la! lasak btol dye!

penat acu jage awak tau! makan pipi tu kang!
ni la makanan kami di pagi raye.


made by my mom! tapi satay tu tak laa..

candid!
ok laa.. for the 2nd time.. nak mintak maaf.. ni kan hari raye an.. klo x hari raye,, mmg jrang aku nak mintak maaf.. kepada orang yg banyak aku dah susahkan.. kepada yang sakit hati ngn keras kepala ku ini.. kepada orang yg aku curi barang... kepada sume yg aku pinjm duit x pulang.. kepade sesape yang aku pinjam kereta, minyak tak tong tong.. kepada makhluk allah yang aku dah bunoh... kepada semua yang bergelar manusia! disini aisha wahid.. muka dibawah....
AISHAHWAHID
Saya ingin memoho maaf atas semua yang sy lakukan kepada anda semua.. ok? 0-0 ok.. 
saya sayang kawan2 saya.. sayang syg semua rgkaian sy.. sy sayang semua abang2 saya, saya syang sume scorea-ian.. saya syg family sy.. 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN!

P/S:ade lagi gambar raye.. akan dijadikan koleksi..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.