//TAKE MY HEART
5 august 2012 12:13 AM
Sunday, August 5, 2012 @ 12:13 AM | 0 Comment [s]

assalamulaikum!
hmm tibe2 teringt balik pasal akunye PLKN..adeih.. apesal lah aku leh tersangkut panggilan ke 3.. aku bukannya jahat pon.. tpi klo PLKN ni amek data mase aku sekolah lama.. mmg aku teruk pon.. ngahahaaa adoii.. aku tangguh PLKN.. surat tangguh tahun lepas aku dah sent.. tapi tahun ni punya blom... AKU LUPA!!

hope aku x kene tangkap. ni abah tak tau yang aku x anta surat tangguh.. klo dye tau mcm ne?? adohai takot gak tgok dye marah..

bnyk btol masalah menimpa. tapi aku mmg kesian kakak aku.. next time aku akan pilih lelaki btol2 lelaki! hmm.. xnak citer lebih pasal tu.. wat sakit HATI!

        AKU NAK INTRODUCE sikit pasal family aku.. hahahaa abah seorang yang garang tapi sporting.. mak yang garang jugak.. tapi kelakar... abang yg bengong dan paling menyakitkan hati.. kakak yang selalu wat bodo dan x ambil tahu pasal orang lain.. aku?? aku yang nakal dan agak sukar dikawal?? hmm boleh laa..

       antara bnyk cucu nenek aku (sebelah mak aku), family aku lah yang pertama mencuba semua perkara.. xde lah semua.. tapi kebanyakannya!

*cucu 1st yang kene gantung sekolah?.. hmm
*cucu 1st yang dapat terima tawaran ke universiti??
*cucu 1st yang dapat PLKN? panggilan ke 3 pulak tu!
*cucu 1st yang kahwin!
*cucu 1st yang tunang!
*hmm cucu 1st jugak yang putus tunang!
*cucu 1st yang dapat kerja yang bgos! 
*cucu 1st yang masok matrik!
*cucu 1st yang dapat terima biasiwa JPA?
*cucu 1st yang dapat kerja kerajaan.. (nurse?)
*cucu 1st perempuan yang ade lesen kereta dan motor!
*cucu 1st yang gadoh ngan pakcik? 
*cucu 1st yang belajar samapai utara! (abang dan adik)
*cucu 1st yang banyak sangat BUAT HAL!

OK ENOUGH!
 sebenarnye ni kalo ikutkan keluarga belah abah, kitorang yang last.. hahahaa sebb belah abah ramai cousin kitorang yang dah berjaya. ade yang jadi doktor.. cikgu disiplin.. pensyarah.. pendakwah??,, hehe dan mcm2! xde yang songsang.. so no wonder la kitorang ade baka abah yang datang dari keluarga yang agak bijak?? maybe lah.. hehee...

haha aku ngat lagi! abah cakap kat aku.. 

"ko pilih la sendiri jalan ko.. tgok abang ngan kakak ko..(walaupon dorang kembar,, tapi dorang sangt berbeza.. malah xde yang sama langsung!).. ko pilih,,, nak ikut abang ko.. ataupun kakak ko.."

hehehee aku x ikut sesape pon.. lalalllaaa last2 aku masok matrik.. x amek pon stpm mcm kakak aku dan akhirnye dapat SPA dengan tawaran belajar kat KKM jadi nurse.. x ikut pon abg aku,, yang amek diploma perakaunan.. dan sekarang berkhidmat ngan RHB BANK.. 

kan aku dah kate aku degil! tapi perangai aku saling x tumpah mcm abang aku yang sengal.. sebb dye pon degil.. kakak je dengar kate.. 

         walau ape pon.. aku xkan biarkan kitorang ditindas! try la kalo mampu! wa anak tuan wahid la der.. 

p/s: abah ni.. kejap sakit.. kejap x.. ari ni nampak mcm x sakit.. hmm nak sembunyi la tu!.. hmm 



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.