//TAKE MY HEART
12 august 12:32 AM
Sunday, August 12, 2012 @ 12:32 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum! huwaa!! banyak btol bnde nak cerita.. setelah 3 hari x update blog!

jap2! pasar bumbung tu kat ne la seyh.. adeih.. ==

dlm 3 hari ni bru aku sedar yg kalo nak kahwin.. jgn main2.. dan kena pk masak2. serious ak kate.. sebb nak raye komfem bnyk masalah yg timbul kalo 2 2 belah pihak x nak ngalah untuk raya kat belah mane dulu.. klo ikutkan hati,, mmg lah nak raya umah mak sendiri btol x.. tpi pada ak,, seorang suami tu kene lah mengalah.. bru kahwin kot! aiyoo...

dan aku pk,, baik kahwin ngan anak yatim piatu je... senang!
orang tnye, ko balik mane tahun ni.. ko jawab,, ko balik umah mak kat jb.. every year! hahaa kan sonang!
dan ade plak tu yang bersetuju.. hahahaaa

ouh lagi satu! nak cari suami tu,, cari lah yang dekat2.. lagi senang! ni x,,, kalo dah ko dok kat jb,, ko x yah la nak menggatal nak gi cari orang kat perak.. kedah.. kelantan.. adoi... tapi dah kalo jodoh nak wat cmne kan.. terima je lah,.. (tapi pada ak, dye pandai memimpin,, dan terima seaadanya,, tu dah lebih dari cukup.. walaupon kat kelantan**abah x suke aku cari orang kelantan actually.. hahahaa)

hmm... aku akan beraya,, macam biasa,, setiap tahun,, kat jb.. umah mak kepada mak aku.. dulu aku selalu gak gadoh ngan dye.. hehee tapi sekrg dah ok.. dulu sampai aku x suke kot gi umah dye.. langsung! tapi sekarang dah ok.. seronok..

malam raya dijangka sangt happening kerana,, kami akan bermain mercun start kol 10 mlm hingga larut malam! seronok! dah adat.. paknjang yg sponsor.. ngna paksu kot..

ouh.,, lupe nak citer kakak aku balik sepanjang 3 hari ketiadaan aku untuk blogging ari tu.. zaim semakin besar dah sekarang.. sebelum dye balik tadi,, aku n kakak with zaim kuar cari barang sikit.. dan hasilnye,, 4 beg dan 1 pashmina! hehee ermm.. dan satu spec mata untuk zaim? (zaim pon sebok nak shopping jugak).

semalam adelah time membeli kain untuk dibuat baju raya.. alaa mak yang buat,, x kesah sgt klo xde orang yang boleh jahit kan time2 seminggu nak raye ni.. mmg xde rasenye orang yg amek tempahan untuk baju raya rasenyew!

malam tadi aku tido kol 3.30pg.. hahaha! nak tau x ape yang ak buat?? tadaa.. ni lah dye...




dan hasilnye!!! haha

sememang nye ak xde keje.. lalalalaaaa





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.