//TAKE MY HEART
31 ogos 2012 12:05am (MERDEKA!)
Friday, August 31, 2012 @ 12:06 AM | 0 Comment [s]

mari mulakannya!

aaahhh.. penat nye hari ni.. satu hari kerjakan bilik.. !!
punggah balik kotak-kotak yang ade bawah katil...
bukan sebb nak pindah or tukar rumah or else...
hanya satu sebab je! sebabnye ANAI-ANAI!!
ahh menyampahnyee.. bawa kuar tilam.. adoi berat.. sape kate x berat.. kalo tilam spring xpe jugak..
ni tilam kabu.. 2 layer plak tu..
sekarang aku rase nak patah pinggang..
x perasan pulak bateri handphone dah abes.. maaf sape2 yang hantar msg dan sy x reply,, kol xdapat.. maaf sesangat..
mmg bnyk anai2 tu..
gerak hati aku kate,, aku bakal dapat almari baru sebb almari yang sedia ada ni bakal runtuh.. tpi mak x caye plak..x pe we will see...
saje je x nak bg tau ade anai2 kat almari.. nnti bukan pinggang je patah.. kaki tangan sume.aarrghh.. penat.. serious..
ok lah check this out!

anai2 yang telah bersarang! kotak habes di makan!

ha kotak ni selamat!! sayang kotak ni! magix box!
aduhai..
hahaa akhirnya kosong bawah katil!


 ouh.. nak tau tak ape yang aku jumpa mase kemas kotak2 tu??
ok tgok ni..

ni lah arwah atok aku.. belah mak..

ok.. actually aku karang entry ni kol 9.30 tadi.. izzah kol.. kalmi bersembang.. sampai kol 12 dh.. ha 12:01 minit.. hahaaa rinduuu kawan2.. 

bnyk lagi bnde yg aku dapat mase kemas tadi.. tapi x mengiszin kan untuk share.. tangan sangat lenguh.. sakit.. ok tido dulu.. nyte..
assalamalaikum :0

eh lupe plak.. baru teringat ni hari merdeka.. selamat menyambut hari merdeka... dengan tema tahun ni.. janji ditepati(fulamak.. aku tau seyh)..!! merdeka 55!!
(malam merdeka borak ngan izzah.. ok suwweett sgt.. bhahahaaa)





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.