//TAKE MY HEART
27 august 2012 11:11pm
Monday, August 27, 2012 @ 11:11 PM | 0 Comment [s]

awak yang kat sane tu.. ha lahh awak..
hayati ni ape yg saye nak bg tau..
the more we find, the more we lose.. the more we know, the more we hurt.. the more we care.. the more we are sad.

secara teorinya. mmg btol.. tapi

pada aku,, we can erase someone from our mind. but getting them out of our heart is another story.
rasanya ia mmg senang pada aku untuk lupakan sahaja.. tapi dia akan sentiasa ada dalam hati aku..

for example.. aku mmg banyk kawan.. mane tak nye.. aku ade 2 sekolah rendah.. 2 sekolah menengah.. dan pernah belajar di kolej matrikulasi johor dan sekarang belajar di uum.. ak mmg ramai saudara mara.. so mmg selalu aku lupakan dorang.. lupakan moment2 bersama.. yang mane stay ngan ak,, tu je lah yg aku ingat.. tapi walaupon aku lupa.. tapi kawan2 aku still in my heart.. semuanya!! dari aku taski abim.. pastu tadika kemas.. naek pulak darjah 1 sampai 6.. tingkatan 1 sampai 5 pulak.. student matrik sampai lah bergelar student uum..

nak wat cmne.. aku mmg jenis yang "let bygone, be bygones"

hmm..
mmg pon.. bila kita sedang mencari,, kita akan banyak yang hilang.. bila kita saling mengenali.. mmg byk menyakitkan hati.. bila kita saling caring each other,, mmg bnyk moment menydihkan kita akan berlaku..


actually its so cute to me.. sebb inilah yg dikatekan LIFE!

aaahhh.. ade aku kesah.. sudah!! cukup cukup sudah!!! tak payah nak feeling sangat laa.
ape bendentah.. life tetap life.. ayat biasa orang ckp.. kehidupan harus diteruskan..
kalau nak jiwang lagi,, tambah la sikit word lagi..

kehidupan harus diteruskan.. walaupon badan melanda.. air bergelora.. just follow the wind.. and jump into the river.. nanti sampai la ke destinasi.. hahaa

tu word aku reka.. hahaaa sedap pulak.. wakakaaa.. kbye


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.