//TAKE MY HEART
25 august 2012 12:57 am
Saturday, August 25, 2012 @ 12:58 AM | 0 Comment [s]

HUAARRGGHHH
baru bgun tido! tadi sampai umah terus tido.. ngt nak tgok naziha kat tb 3,, suruh mak kejut.. tpi sedar2 dah kol 12 AM. ni mesti mak kejut, aku yg x sedar2!..
tu pun aku terjage sebab abang kol suruh bukak pintu.. adoii sape lah yg gi kunci.. dah tau mamat tu nak balik.. aaaahhhh..
tgok!! dah susah nak tido balik!!!
hmm.. so sekarang ni.. kene pk ni... bile na balik.. abg fahmi kol ari uh suruh naek ngan dye balik kedah.. hmm.... nak ke x nak.. nak ke x nak.. tapi ade bende aku kene settlekan kat uum tu..
rasenye mcm nak naek bas je.. biar laa abg fahmi ngn hafidz azhari kan.. lgi pon kakak2 ni pon kate better naek bas..
adeih.. tiket bas pon aku x amek gi. bhahahaaa... x gi tgok pon lgi.. entah ade ke tak de.. gaknye dah abes kkot!
tak pe lah.. abah ade.. pandai lah dye nnti.. klo xde tiket,, mgkin aku pertimbangkan balik kot tawaran abg fahmi tu..
so sekarang ni aku nak wat pe???
whatsapps semakin best.. sebab credit fon aku x luak2!.. aku harap xde lah nnti whatsapp ni kne byr plak.. mne lah tau kan..
ouh.. i got my new sweater!
ni sweater mcm wa punye.. ni mr.google yg punye. i curi!
i also have my new luggage! yg kali ni punye kecik jer... 
yg besar gedabak dah ade.. so yg ni the small one! 

ni pon bukan wa punye.. ni mr google punye.. lalalaaa
aku malas nak pi amek gambar memalam buta ni.. kang ter snap bnde lain kang mati aku..
so dengan segala hormatnye aku katakan .. duit raye aku dah abes! hahaahahaaa tapi duit raye abah n mak.. n kakak blom dapat! thats y dorang bg nnti nak time nak naik u balik.. tpi untuk duit masuk u aku nak mintak lain kat abah! heeeee....

*gila boros!!*





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.