//TAKE MY HEART
25 august 2012 10:39PM
Saturday, August 25, 2012 @ 10:40 PM | 0 Comment [s]

YEPPII!!
already done... dah siap dah wallpaper just for my laptop!
so.. dengan kesiapan itu,, maka nya,, tiada siapa akan menggunakan laptop ini tanpa keizinan tuannya!
sebab!! wallpaper ini sgt istimewa!
cantik wok wa buat! (X BOLEH DI LETAKKAN DIDALAM BLOG)
special edition untuk mr.caprytop! (ntah pape name tah aku bg)..

ok now.. nak citer pasal... erm pasaall...erm... jap.. hari niiieee..
ouh ha!!!
today abah treat me kfc for lunch and dinner.. hee.. sebab aku dah lame dah mintak abah belanje..
mula2 cakap kat mak dulu..
               "mak bila nak belanje adik makan kfc!!"
mak pon berkate! "nanti tunggu abah"..
 mak pon bg tau abah.. mase tuh dalam kereta.. balik dari umah dahlia.
               " ni anak ko ni nak makan kat pakcik rambut putih"..
abah kate balik,, "mane boleh makan kat situ,, tu untuk orang dah rambut putih.."

selamber aku jawap balik.. "alaa... abah kan rambut putih.. bhahahaaa"
mak kate sambil ketawa.. "ko layan la anak ko sorang ni nak makan pe.."

dan malam tu..
aku kate kat abah mcm ni semalam!

         "abah,, nak makan kat warong pakcik rambut putih!"..
tetibe abah aku tanye balik semula.. "kat mane tu?"
dan aku dengan lancar berkate2!!
         "KFC!!!" "arituh ade jemput suruh datang,, so bila??"

tetibe kol 9 pgi tadi abah jerit..
                  "cepat! lambat kfc tu tutup!"
bapak aku ni mmg mcm tu.. mmg suke gi pgi2.. last2,, aku kuar kol 12 tgh ri jugak.. hahahahaaa

mmg dah tau dah.. klo nak minta sesuatu,, aku akan mintak awal2.. sebb kalo mintak onthespot mmg xkan dapt..

so dah dapt sume yg aku nak..
tgl kuih raye je.. heee... kalo beg muat.. nak mintak abah beli kuih raye untuk aku.. klo muat laa.. heeee....

soo.. bagi love besar untuk hari ini! heee...



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.