//TAKE MY HEART
19 august 2012 12:22 AM
Sunday, August 19, 2012 @ 12:23 AM | 2 Comment [s]

hati saye tgh panas menggelegak ni.. hmm
sakitnya hati bila mak pon sakitt..

sian mak kene wat keje sesorang je tadi.. ngan wer(nenek ak).. kene masak tu.. masak ni.. then mak je buat.. ketupat, rendang everything lah... ak x tau mcm ne nak luahkan.. kat bloq ni je lah yg boleh..
after zohor baru mokteh datang! aisss.. kan dah janji semalam datg pagi.. tolong masok kan beras dalam ketupat... naseb baik aku ni ade... klo xde??.. siian mak penat..
yg aku geram giler ni,,, menantu nenek aku ni yg lain nak buka baru sampai.. aeihhhhh.... aku mmg bersabar.. mak aku lgi lah sgt bersabar.. ikutkan hati ,, aku nak ajak je mak raye kat umah je.. tapi mak x nak.. sebb kang klo ye x tolong,, sape nak tolong mak dye?/
paklong smpai malam! nak kol 10 baru sampai.. pastu terus melntak. bukan nak ungkit,, at least tu tnye lah masak ape.. family pakngah jugak..
aku boleh je klo nak sound direct.... naseb baik aku kenangkan mak aku je.. klo x.. mmg nak kene sembur sume.. mak aku akit,, aku pon sakit ok!!.. walaupon aku x tunjuk sgt kat org yg aku syg dye,, tpi dalam hati aku,, aku mmg sayang dye!! mase nak balik umah... actually umah kitorang dekat je.. taman u n tampoi.. x sampai sengah jam pon... mase dalam kete tu,, mak citer kat abah.. mcm2.. aku ni degr jelah.... hati ni geram je..
haisshh.... actually pengalaman yg membesarkan aku supaya x jadi mcm dorg... so far abah berjaya didik aku untuk hormat kat orang tua... heeeiiiii tapi jgn sampai hilang sbar.. dulu penah sekali aku hilang sabar..
jgn sampai this time berlaku lagi..
bukan nak ungkit,, cume ni bloq aku.. sukati lah... my space!!

ok papehal,,, mghrib tadi dah masok bulan syawal..

"sometimes we didn't realize that we hurt others feeling.
so, i would like to apologies to all of you 
if i ever hurt or done anything wrong and hope that you guys 
can still forgive me. 
selamat hari raya maaf zahir dan batin."

well.. this time kami x balik melake.. sebb abah kerja.. dan x larat nak jalan jauh sgt.. lgipon aku sekarang jadi anak tunggal.. kakak x balik raye sini.. nak je aku ckp kat kakak aku,, 
"ko tak payah balik kak!!!" aku mmg kecil hati sgt ngan dye.. dah malas nak pk pasal dye... lantak ah ko nak balik ke x nak!! 
abang plak,, hmm dah x nak dah balik umah....  dudok lah ko kat umah wer tu!! lantak ko jugak lah nak dudok umah tu smapai bila!! x nak balik rumah pon x pe!! next time, abah beli rumah baru,, aku akan pastikan yg bilik korang bedua xde!!hmmm.... apelah agaknye mak dan abah rase... ade 3 org anak,, tapi sorang je tinggal.. hmm aku berdoa yg aku x nak jadi mcm dorang.. tersalah pilih orang untuk jadi teman hidup! pastu x nak sakitkan hati mak n abah (insyallah!)
well,, raye kali ni dgn kate2 dan tindakan nampak mcm best.. tapi dalam hati aku,, tuhan je yg tau! 

note: raye thun ni aku duduk depan tv tgok rancangn terbaik dari tv3! 


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.