//TAKE MY HEART
18 august 2012 2:27 AM
Saturday, August 18, 2012 @ 1:27 AM | 0 Comment [s]


ehem!! salam! dear.... de la vie.. 
hahaa maafkan aku kepada 3 org mangsa kerana dengan rela hati menyerahkan tangan anda kepada sy.. hahaa ter masuklah sy sendiri..
best gak balik kampung then jumpe kekazen aku.. kampung ke?? haha actually bandar... aku xde kampung.. 
kazen aku ni pon dah selalu sgt jmpe..
esok ade mangse terbaru! heee tunggu la ye..
ape yg aku dah wat kat tgn dorg ni? ni lah dye keje ak.. mentacap oran pnye tangan menjelang rye..
nak tolong kat dapur,, bukan hari ni.. tpi esok..
haa esok time yg sesuai masok dapur..
ok so kite layan gambar2 yg ade kat bawah ni.. huuu


ni mangsa pertama! nadia!

naseb baik dye suke.. klo x.. mati aku..

ok ni yg kedua.. tgn sape la ni.. 

cantikkan?? lalaaa =.=

design pertama yg agak mcm bangunan x siap!

haa!! this one gabungan.. kazen aku sorang lagi, niena dgn aku..

actually idea dtg tetibe.. masih x mahir lagi.. ade yg  comot!

tadaa.. hak cipta terpelihara!

gabungan mantap!


luv it! :)
selamat meneliti..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.