//TAKE MY HEART
17 august 2012 1:15AM
Friday, August 17, 2012 @ 1:15 AM | 0 Comment [s]

hiiee!!
nak tau x? tadi aku gi shopping lagi.. kali ni sorg2! seb baik abah bg pinjm kereta.. klo x mmg aku x nak wat ketupat..

tadaa ni lah hasilnye!!

this photo mmg saje terbalikkan.. malas nak rotate! hahaa 

hieee... saje menghabis kan duit abah!

i love this ring.. warne sesuai dgn tema this raye!

summit! suke!
ramai kate,, hmm bnyak duit shoppping.. jalan salah sangke.. all of that barang... is tuan wahid yg punye.. dan tuan wahid lelaki.. lalu beliau menghadiahkannya kepada anak bongsunye..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.