//TAKE MY HEART
15 august 2012
Wednesday, August 15, 2012 @ 5:42 AM | 0 Comment [s]

ahahaa!!as i said semalam kat laman twitter kesayangan ku...  @CaprySyasha https://twitter.com/CaprySyasha

abah mesti nak investigate ape aku wat memalam buta ko 3 4 pgi baru tido.. ha kau... dah kene interbiu pagi2!
ni aku baru lepas kene interbiu ngn dye.. tapi melalui mak... haha mak tnye,,padahall abah nak tau..

mase nak masok bilik.. aku diri depan pintu bilik.. sandar kat rangka pintu sambil main langsir..

tido lambAT sebab tgok cter sherlock helmos.. sambil tgok tu makan lah buah epel.. kan ade kulitnye tu kat tong sampah.. haaa...


"nak bangun kol berape hari ni??" (abah tanye)
dengan berani aku nyahut! "kol dua!".. "heheee tak tak tak"..
"kol 10 boleh?"...

upenye abah nak ajak gi shopping ngn mak.. adeih aku ngt nak shopping sesorg hari ni.. xpelah ,, mak ade nak cari sikit barang untuk raye nnti..

yg x leh bla tu aku leh berani ckp kol 2 nak bgn.. hahaa naseb baek mood abah ok.. klo x aku kene ceramah pagi aku rase...kang habes dia sentuh bab agama sekali.. abah aku ni kalo bab agama,, not bad!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.