//TAKE MY HEART
27 august 2012 5:34 AM
Friday, July 27, 2012 @ 5:34 AM | 5 Comment [s]

aku tau dia sakit..
ya allah.. tolonglah jgn ambil abah aku.. sihatkanlah dia seperti dahulu..
tolong lahh.. semalam abah x berbual pon ngan aku. hmm
sedih tgok dia tahan sakit.. aku x tau pgi ni dye kerja ke x..
aku buat keputusan,, aku nk stay rumah.. klo ade pape terjadi,, aku still ade..
abah ni.. x nk gi hospital.. aku x tau dia sakit ape.. takot nya aku!
ade jugak ari tu ckp kat abah.. pergi je lah hospital..
abah jawab,, nak masok hospital, masok betul2.. nak sakit.. sakit betul2..
so far ni tgok abah makan time buka,, alhamdulillah.. bnyk jugak.. mak kate,, mak suka tgok abah mkn bnyk-bnyk.. hmmm... tpi masa sahur ni abah mkn sikit je..

jangan lah terjadi apa2 pada abah aku.. aku sayang dia sangat2,.. :,(
aku sedih tgok dye tahan sakit sorang2..

p/s: sesape bace pasal entry ni.. tolong lah doakan kesihatan abah saya..
semoga abah sihat seperti selalu..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.