//TAKE MY HEART
10 julai 2012 4:43 PM
Tuesday, July 10, 2012 @ 4:43 PM | 0 Comment [s]

hmm.. MALAS nak citer bnyak2.. layan gambar je lah.

tuduu.. YG NI memang aku BOSAN nak mampos.
MANELAH AKU X BOSAN... nak kuar rumah x bagi.. last2 aku download from android edit2 gambar.. hahahaa aku pon ngedit.. bosan sgt.

aku yg drive! :) 

this is not my shawl.. credit to NIENA NATASHA.

Abang hafiz my best partner in the year! credit to kak faizzah (his girlfriend!)

aku tersedar yg aku perlu berubah!



ehemm.. kite kalo nak nasihat kan orang,, nasihat la btol2.. kan! ni x,, dah nasihat, nasihat, nasihat,, tapi ayat dan bahasa yg digunakan agak kurang terpelajar... hee :) 

p/s: peringatan untuk saya jugak meh..





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.