//TAKE MY HEART
lalala boleh bla!!
Saturday, June 16, 2012 @ 2:27 AM | 0 Comment [s]


Ari ni aku geram giler ngan dye. Dye wat aku geram lagi!!! Ade ke amek aku nye kasut gi letak dalam tong sampah!! Aarrgghh!!! Dlm kete dye suruh kak faizzah pakai sit belt.. hati ni nak touching plakk.. tapi tak jadi!! X gune touching2.. nanti orang lain yg kene marah… tapi sumpah geram giler!! Berani dye sepak aku tadi!! Rase nak tampar2 je muka!! Punching bag!!! Siap LA ko! J bro!! lu dah buang msg2 lu.. ngat wa x boleh kene kan lu ker derrr…… lalalalalaaa  mmg cari pasal btol!
Ape tah motif post gambar izzah ngah present kat depan.. ngat wa nak jeles kerr.. xde nye.. bagus untuk dye.. dah pandai present.. I will be the best among the rest!!!  Faham!!!
                Today, ape yg aku dpt adelah.. kalo btol ko nak dapat sesuatu,, ko akan cube buat dan cuba dapatkan sedaya upaya!!! Bukan mencipta alasan.. aku pon naek geram dengan segelintir manusia disekeliling aku!!
Dan lu yg x penah nak faham orang!! Tau x rangkaian AISHAWAHID ade yg x leh lambnat mkn.. ade gastric!!! Hish.. tu pon x faham.. bukannye aisha n ekin makan pon time preview!!
You make me speechless!!
Sambil tengah dengar orang jerit2 ni aku pulak rase mcm nak sepak sorang2!! Jerit terpekik telolong.. tapi dorang x salah pon.. aku yg salah.. xde sebb aku nak marah dorang.. aku jugak yg datang duduk kat seliling orang tengok bola.. bengong gak aku ni.. dah la.. nak sambung tgok bola.. jap gi kot aku naek balik.. ok bye lazy blog.. aku sayang kau!! Tutu J


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.