//TAKE MY HEART
gadget
Wednesday, June 20, 2012 @ 11:11 PM | 0 Comment [s]

rindunya dekat dye!
hmm..
THE DAMN!!

HMM XDE MOOD CITER PASAL DYE..

ok tadi aku nak kemAS  bilikk.. hihihii
mule2 ingat nak kemas malam tadi.. hehe.. tetibe je ade plan lain nak wat.. so postpone ngat nak wat esok pagi nye.. maknenye pagi ni lah.. hehe

mcm biase.. x jadi juga.. sebb aku tido sampai kol 2.. ni sebb gara2 aku tido 2 jam je kemarin.. pastu dah x tido2.. pastu mlm tadi tido lmbt.. kol 4 baru tido.. so tu yg bangun smpai kol 2... 

so postpone lagi.. nak KEMAS KONONNYE malam lepas mkn.. heheheee x wat jugak.. hihiii \
lepas tu tersedar yg bilik aku tu dah x serupa bilik.. hahaaa MCM JOZAN KATE.. BILIK TIKUS.. ADOII YAII...

TAKE 5 JAP.. NAK HARVEST SMURF VILLAGE EKIN.. AKU NYE KOL 12MLM NANTI KANG BARU HARVEST.. JAP EH.. :)

ok dah.. 
sambung balik.. 

so start kol 9 tadi aku kemas bilik.. adeih hai.. penat! xpe.. buku sume dah simpan dan dalam kotak.. tinggal pakaian je.. n barang2 yg nakbawa balik.. OPS lupe.. tinggal buku BKAF JE x masok kan lagi. 
tadi bukak laci bawah katil,, konon nye nak kemas la kan ape yg ade dlm tu.. tetibe terpandang kotak2 SAMSUNG aku.. aku tgok2 then terjumpa lah ni haa.. tu lah gambar kat bawah ni!
l
l
l
l
l
l
l
l
l
^^^
TADAA


ANTARA BARANG SAMSUNG YG AKU X GODEH2 LAGI..
ADEIH.. X TAU NAK GUNE MCM NE//. 
lepak jap.. dah try guna.... terbaring,, ter"land"ing2... hehee tetibe malas nak sambung kemas.. ESOK PULAK LAH.... :)


HARGE X BOLEH BLA...
mase aku tgok kotak kotak SAMSUNG tu kan.. perghh.. HARGE MASING2 Xnak kalah.. beratus2.. adeih kesitu rupenye aku abeskan duit aku.. dah insaf dah... 

NEXT TIME XNAK BOROS.. ACTUALLY I LOVE GADGET! HMM :(

P/S: aku rindu kat dye!! :(



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.