//TAKE MY HEART
baju kurung??
Monday, June 18, 2012 @ 7:11 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!!
ptg2 cm ni x tau nak wat pe.. daripada bace buku then x masok dlm pale otak baik x yah bace kan.. hmm bilalah nak kemas baju ni.. kemas2 barang.. aiyakkk..
hati dah rase nak balik je.. memandangkan aku ni tgh exam.. so x pat nak balik! mak, abah!! rindu!! hahaa

balik ni firstly aku nak makan nasi + ayam pedas mak + sayor kangkung abah beli kat pasar pastu mak masak! yeay!! makanan yg paling aku tak jemu.. masaklah hari2.. aku tetap suka.. lagi kalo ayam tu pedas giler!! huwa!! rindu masakan mak!

kat sini makan xde yg pedas.. kalo pedas pon,, komfem2 manis.. hmm.. xpe.. hari ni dah 18.. lgi 8 hari!!
walaupon family kita wanted tahun ni.. tetap best! hahahaahahahaaa baru lah mencabar kan abah!! :)

tadi exam kenegaraan aku main jawwab ikut sedap aku jerr!! suruhanjaya cobbold lah.. rundingan baling lah... adeihh... 
tapi xpe.. walau mcm ne pon.. aku haappyy jawab exam tadi!  

tadi sebelum exam sempat gaklah snap2!! xde wat pe.. nak tgok buku dah x larat! asyik teringt game smurf's village!!! betapa bestnye game tu!!! sampai teringat dlm exam... hahahaa
 (aku ni dah harvest lom pokok2)
 (pokok2 tu bila kena harvest)
 (lambat btol nak kol 8.. nak harvest berry2)
dlm smurf village tu sume berry ade.. cuma optiberry je xde.. hahahaa

ok SUDAH!!! NI la keje aku bila boring nak mati! hahahaaa jom watching!! 

wa pakai bju kurung meh..!! abes terkejut sume orang.






:)

sudah!!! kalo sesape nak menyampah tgok gambar ni, baik jgn tgok ok!! ni blog aku.. sukati aku lah.. :) 

sesape yg suka,, korang mmg dialu2kan tgok blog ni lagi!! hahaahahaaa 

ok bye!! assalamualaikum!! :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.