//TAKE MY HEART
apsal bangsat sgt kau ni!!!!
Wednesday, June 13, 2012 @ 12:35 PM | 0 Comment [s]

ape yg patut aku buat. nak taknak aku kena balik jugak 28hb.. ya allah.. kenapa tahun ni banyak sgt dugaan untuk abah n mak aku.. hmm anak2 bnyk sgt wat masalah... maafkan adik.. :( mase mak kol..hmm x tau nak wat pe... mak cerita, ceritaa dan terus cerita.. hati rase sgt sebak.. kalo si bangsat tu ade depan mata!!! mmg aku dah tumbuk2 dah si jahanam!!!! bangsat!!!!  aku nak kau jauh dari keluarga aku!!!! bodoh!!!! yang si bangsat lagi satu!!! kalo dah makan duit haram!!! x kan gi jauh laa sial!!! kenapa lah keluarga aku kena hadapi sume ni!!

aku akan wat pe je untuk mak ngan abah aku! ko x kenal lagi aku sape.. tu baru kene halau ngan abah.. bukan ngn aku lagi.... ko mmg sialkan! mmg x lame lah hidup kau!!

kenapa ni!!! mak n abah jgn risau!! i will protect you allss... lagi pon mak cerrita pon x jejaskan pon adik punye exam... x mcm org lain.... klo cerita sume ni mesti x tnteram nak jawab exam.. HAHA

tapi dye mmg nak kene ngan aku!! argghhh siaplah.. aku balik jb.. mmg aku pulun abes scorea!!! setakat makan duit haram..... dunia selamat lah....... akhirat??? lagipon mak abah ko tak sayang ko mcm mak abah aku sayang aku!! wekkkk!!! :P


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.