//TAKE MY HEART
tengah malam
Tuesday, May 29, 2012 @ 11:44 PM | 0 Comment [s]

huuu.. mcm biasa malam2 mcm ni layan lagu ler derr...
0hahaa taste aku lain sikit.. orang kate lagu tu sedap,, lagu yg tu lah pda aku tak sedap.. yg orang x suka dengar tu lah yg aku suka dengar.. hahahaaa

keras kepala kan..!! hahaa

today i would like to tell about my hipokrit..
aku lah orang yg paling suka buat muka.. dan bermuka2.. hahahaa tapi aku bukan lah jahat sgt mcm citer hipokrit kat cerekarama tu.. bukan..!

tapikan dearr... people ni bnyk sangt ragam.. aku dah bnyk kali cari pasal ngan orang.. korang kalo nak cari pasangan.. satu perkara yg mesti korang buat!

CUBA SEDAYA UPAYA BUAT DYE MARAH.! KALAU DYE X DAPT NAK TERIMA KEMARAHAN KORANG,, MAKNENYE ITU BUKAN PASANGAN UNUTK KORANG.. TAK SESUAI!!!

the reason is:
kalau korang marah2 nanti,, sape yg nak tenangkan korang?? bukankah itu tanggungjawab pasangan nya? so kalo bakal pasangan korang x dpt nak terima,, atau marah korang balik,,,, baik bla je dari hidup dye.. buang masa dan karen..

tapi kalo dah sayang,, sumenye yg salah jadi btol.. adeihhh..
-.-'

tapi kan beb... seriously i said,, manusia ni nak kata semua,, bukanlah semua... segelintir maybe.. adalah  tidak hipokrit.. maknanya RAMAI yang hipokrit!

aku sebenarnye nak cakap yang aku ni ngantok! tapi kerja belambak lagi belum siap! adeihhhaiii.

k nak wat keje.. tata beb!! muahhh :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.