//TAKE MY HEART
4 may 2012
Friday, May 4, 2012 @ 10:44 PM | 0 Comment [s]

selamat malam guys..
haha today aku wat giler sekejap.. tak pernah2 aku tgok bola.. aku gi tgok bola... xpernah2 aku terselit antara rakyat kelantan.. huwaaa...
seram jugak... tapi aku wat diri aku ni mcm aku orang kelantan.. HAHAHA
actually aku paling x suke sebenarnye tgok bola.. kenapa ye..
1st: bila gol mesti menjerit.. paling aku rase nak sepak2.. sebb aku rase darah aku berderau... haha 3 kali goal.. 3 kali jugak aku nye terkejut dtg... serius..

2nd... aku x suka orang2 yg ramai,,,

dan 3rd... korang tambah sendiri....

today aku wat keputusan yg bangang... sebb?? aku amek keputusan untuk tarik handbreak sekejap...
tapi mmg orang kate,, buat keputusan terburu2 sebb sakit hati dan sebagainya.. so bila buat pertimbangan balik.. aku xkan tarik handbreak.. tapi buat secara perlahan2.. aku x nak menyusahkan orang lain..
yg pasti,, aku akan berfikir untuk diri aku sendiri dan juga rangkaian sebelum aku fikir kan tentang orang.. sebb orang lain x kan berfikir untuk kita... btol .. so

aku dah buat keputsan, aku akan still dengan mereka..

mAaf kalo ade kate2 aku menyakitkan hati.. menikam kalbu.. pergerakN YG mintak pernyepak,. perbuatan yg mintak dimaki.. tapi... hmm maaf..

apabila melakukan perniagAan.. paling 1st!! jangan libatkan perasaan dalam diri...
kak nini pernah pesan kat aku., maaf kak nini sebab sy lupa kata2 kak nini..
sekarang pada aku, kak nini lah inspirasi aku sekarang...

kak nini juga sebb aku buat balik bisnes ini..

segalanya memerlukan pengorbanan.. dan aku tak suka membuat pengorbanan.. dan ini bermakne aku semakin jauh dengan matlamat..

maaf kak nini,, aisha lupa...






Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.