//TAKE MY HEART
1 may 2012 6:59 PM
Tuesday, May 1, 2012 @ 6:59 PM | 0 Comment [s]

Tau x.. aku sayang sgt rantai emas aku yg berbentuk love ni…
Mak and abah yang bg…. Sebenarnye aku x minat emas… tapi apa pun pemberian mak and abah,, aku akan jaga… kate orang,, barang yg dibeli sendiri lah akan dijaga dengan betol dan baik.. pada aku.. aku bukan orang yg mcm tu..mungkin dyorang kate mcm tu sebb
1st: pakai duit dyorang sendiri kalo nak beli tu
2nd: mmg dyorang ni sangt berjimat..
3rd: mungkin mereka ni memang jenis kemas…
4th : hahahaa sebb dyorang x nak rugi lah.. dah beli abes duit pastu x jage…. Aiyoo..
Aku pulak,, hmm barang pemberian orang aku jage dengan baik.. buktikye,, kat rumah ade 1 kotak yg cantik dan dlm nye tersimpan banyak barang, surat dan something yg aku rasa aku patut simpan then aku simpan lahh.. ade bawah katil...
Nak gambar,, wa xde pulak gambarnye.. xkan pulak semata2 dari uuum balik jb sebb nak amek gambar kotak tu…
Sambil2 dengar lagu dude ni.. (best pulak layan.. bnyak kali ulang)..
Ouh aku ade 1 gelang yg aku rasa aku mmg akan simpan sampai bila2… itu tanda persahabatan kami.. dan kami tak pernah bertemu lagi sampai sekarang.. hmmm aku rindu kaw!!
Aku seorang yg x berkira sgt… hmm boleh dikatakan baik hati lah.. hahahaaa boros tu tak lah.. tapi ade sikit! Sikit je..
Aku rase mcm nak bg kawan aku pape ke, aku akan bg je.. tpi time aku ade duit lah.. hahaa aku dpt rasekan aku…… yang aku ni sengal sikit…
Guest what.. aku dah jatuh cinta ni!! Ape nak buat ni.. hahahaaa
Jap! Actually spelling “cuba teka” = guest what or guess what… rasenye guess tu = tetamu.. hmm..
Aaahhhh… abaikan!!










Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.