//TAKE MY HEART
5 may 2012
Saturday, May 5, 2012 @ 8:14 AM | 0 Comment [s]

ok today rase nak mengarang lagi..
aku rasa bersalah.. maaf kawan.. semalam aku call abg daus selama 20:4o minit.. hmm ape yg dia ckp tu btol lah..
1) jgn menyakitkan hati orang lain.. sebb kita berda di platform yang betol... then,, cari pasal dengan orang.. susah untuk mengecapi apa yg kita inginkan..

2) yana, jue, ekin... nak buat lagi.. tpi.. klo aku chow?? dorang....hmmm..

3) ade bnyk lagi...

i will keep it ur advise.. sebenarnye petg semalam aku mimpi kak nini... hahahaa
aku mimpi semua masalah2 aku.... hahahaa dalam tu kak nini bg nasihat pada aku.... hmm.. yg pling aku ingt,, nak berjaya,, kita yakin kita boleh buat.. then kita buat lahh...

yg lain2 agk samar2 sedikit...

argghhh i want my tab back!!!!!  grrrr



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.