//TAKE MY HEART
1 may 2012
Tuesday, May 1, 2012 @ 7:12 PM | 0 Comment [s]

hihihihihhhiii cube tgok satu gambar kat bawah ni..
jap eh.. nak upload!!





okeyhhh.. ape persamaan pada gambar ni.. 
gambar ni orang yg same.. cube tgok pada mata nya...
saya merupakan seorang cucu yg sangt degil dan sering bergaduh dengan nenek saya.. 
dan saya nak bg tau saya antara cucu yg ade mata sebelah sepet.. sy ikut ayah kepada mak sy.. hmm.. arwah atuk sy..
and lagi satu.. bila tgok balik mata abah sy.. mata kita same!! so, terjawab sudah persoalan masa kecil2...
iaitu..

cube baca dialog ni.. ni dialog biasa masa kitorang gadoh kecik2... maaf yer.. mmg kami selalu guna kau dan aku.. bukan mak kami tak ajar... tapi kami ni yg degil.. :

abang: ko tu anak angkat.. jumpe kat tepi tong sampah..
adik: ko tak payah nak buat cerita.. ko ngat aku tak tau ko tu yg anak tong sampah..
kakak: (aku x nak masok campur)..
abang: ko tu anak pungot...
adik: ko x puas hati cakap la.. elehh... jeles la tuu..
(dan selalu di akhir conversation aku yg akan menangis, naik atas,  masok bilik tutup pintu kuat2).. dan mangsanya kakak aku x boleh tido dlm bilik dan membuatkan dye pindah ke bilik bawah!)... tapi biasanya pastu aku kena marah balik ngan mak.. 

1.. sebb aku tutup pindu kuat2!
2.. aku guna kau dan aku..
3.. bila kitorang gadoh,,, aku akan ckp abang aku ni bodoh!..

tpi terbukti aku mmg anak dorang.... dahhh fullstop!!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.