//TAKE MY HEART
KELUHAN
Tuesday, April 17, 2012 @ 9:03 PM | 0 Comment [s]

ok
 today i would like to story about my life in one week.. im so stress..... mmg kerja aku stress je minggu ni... bukan nama student la klo x stress... stress aku yg ni sebijik mcm aku kat matrikulasi johor in 1st sem..

ouh... jap.. iklan jap.. tadi,, aku ada exam.... after that, aku tak kuar awal.. sebb aku tau.. aku akan menyesal kalo aku kuar awal mcm sebelum2 ni aku buat masa exam... so, kol 11 pg tadi aku kuar dewan beramai2 bersama2 kawan2 satu course.. ermm... KAWAN-KAWAN?? (aku ade kawan rupanya)..
hahaha
after tu tak tau nak wat pe aku berjalan-jalan kejap kat library.. dkg1 n 2 tanpa sebarang hala tuju dan perancangan...  aku keluarkan duit kat library and beli surat khabar kat lego..
masa aku on the way untuk pergi ke library... sambil memegang handphone untuk taip msg... tiba2 ade sorang kakak ni tepuk bahu aku..

kakak tu pon berkata: awak ni memang selalu sorang2 eh..
aku pon jawab : ha? ouh akak.. ha'ah mmg suka sorg2..
akak tu kate : senangkan sorang2..
aku pon jawab.. : ha'ah mmg best sorang2... dan aku pon menyenyapkan diri lalu jalan ikut suka aku.. hahaha

sebenarnye kakak tu dak kelas akaun aku...
tapi mmg senang pon sorang2.. nak gi mana2 xpyah nak tunggu2.. aku paling benci untuk menunggu orang..

hmmm.. aku sekarang jadi semakin malas apabila aku busy.. x tau lah kalo aku sengaja mencipta alasan atau pon aku sememangnye sangat busy...

aku serabut! aku semakin x suka tengok muka dia (seorang perempuan).. memang lah aku tau,, muka aku ni pon ramai orang x suke tapi itu terpulang pada masing2... sukati lah suka ke tak.. tapi aku sedang mengelakkan untuk berdendam dengan dia.. sememangnye semua tu mainan emosi... 

aku semakin tak suka belajar!. pengakuan HEBAT aku.. tapi mmg aku semakin malas.. tu yang aku terfikir.. yang aku ni mencipta alasan ataupon sememang nye aku busy... busy ape kalo malas?? hmm..

buat pertama kalinya aku demam 2 kali sebulan... dan time tu aku rasa nak balik rumah!!!!! ada mak boleh jaga.. ada abah boleh bawa gi jumpa dokter.. dan mula lah aku x nak pergi.. dan memang x pergi pon.. makan panadol ajee... tapi kat sini ada sape je???

MENYESAL! sebab pilih sintok.. (aishawahid.. takdir ko belajar kat sintok.. so alamilah sendiri ok..)
(padan muka aku!)

sem1 x sama dengan sem2.. sem1 aku best sgt!!! tapi sem2?? i want my life back!!!!!!!!!! yes i dont have friends! memang aku tak suka berkawan! berkawan akan merosakkan aku!!! 
aku dah tukar sekolah hampir 5 kali! sebab tu aku tak ada kawan!! baru nak ada kawan dah kena pindah.. baru nak rapat sikit dah kene tukar.. 

aku x tau ape yg ade dlm hidup aku ni.. ape yg special sgt dlm hidup aku... memang sume kata aku beruntung.. anak bongsu... dimanjakan.... sampai x reti nak masak! tempat tidur pon xreti nak kemas.. meja bersepah.. ape aku nak sume dapt.. hadiah birthday boleh mintak2... (kata abang n kakak aku) hahaa.. bongok btol... jeles la tuuhh...
mmg tu sume best sgt.. x dpt nak nafikan..tu antara faktor,, yang menyebabkan aku fikir 2 kali kalo nak buat jahat!..

dan aku nak bg tau.. aku memang jahat..! sekali ko buat kat aku... aku lepas kan je.... biasalah sume orang buat silap.. n kalo next time ko buat kat aku lagi.. ko akan dapat apa yang sepatut nya ko dapt dari aku..


ahahaaa bila aku baca balik apa yang aku taip ni.. aku dapt rasakan,, ni bukan apa yang aku nak citer dlm masa seminggu ni.. hahahaaa ni namanya LUAHAN HATI! HAHAHAA

P/S: k nak buat asignment dulu... after tu baru wat entry baru.. k bye... i love you! muah... assalamualaikum!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.