//TAKE MY HEART
21 april 2012 9:53 PM
Saturday, April 21, 2012 @ 9:53 PM | 0 Comment [s]

ok dear! today rasenye x nak citer pape pon pasal story about my brother.. ape pon masalah kami, biar kami je tau... certain certain thing je yg boleh aku bg tau... i dont know how to tell... naseb baik lah aku ni bukan artis ke.. ape ke... 
kalo x,, habes satu malaysia tau... macam kes artis2 sekrang yang sememang nye aku x amek port pon.. hahaha nak buat pe lah nak jaga tepi kain orang.. btol x, guys....

my dad sakit balik.. hari tu balik rumah masa mid sem break,, kate nye dah ok.. dan baru2 ni, aku dapt tau yang abah sakit semula... hmm mula2, dorang x nak bg tau aku... tapi... aku ni kan senang je nak dapt tau.. korek punya korek.. punye korek... rupenye banyak masalah dah jadi... :'(

im so scared.. KALAU TERJADI PAPE KAT ABAH! jahanam betol orang yang buat abah aku!



yang kes abang aku pulak.. dah sampai x nak balik rumah... abang oohh abang.. abah tak kan nak marah lahh.. klo ko x balik lagi lah abah marah ko! hmm... please dont do something yang BODOH ok!! tau x ape itu BODOH?? BODOH tu bangang yg teramat bangang!! faham!

kakak?? hmmm biar dye settle pe yg patut dengan suami dia... malas nak masok campur...

abah n mak tau kenapa dyorang xnak bg tau aku semua masalah ni..... aku memang dah malas nak belajar.. so?? xde effect pon kalo bg tau pon...

SEBENARNYE!!!! aku RISAU! mungkin sebab ni lah abah n mak taknak bg tau.! hrr.. ape nak jadi pon aku x tau...

ni ujian atau balasan???? hmm :(

aku tak suka bila dengar MAK nanges!  hari tu aku termarah mak!... huhhh tapi dah mintak maaf.. mak faham...

AKU SAID " MAK JANGAN NANGES BOLEH TAK! JUST CERITA JE APE MASALAH NYE!" HUHHH..

aahhh aku tak boleh tau x! asal aku tegok orang nages je.. mesti nak nages!

tapi serius.. aku dah lame x tgok mak nanges.... (dah nak nangis dah ni)...
last aku tgok mak nanges masa kahwin kan anak dye , kakak aku...

kenpa lah jadi mcm ni lah yer!

ya Allah,, kau kembalikan balik suasana keluarga ku yang dulu,,... penuh kegembiraan.. gelak tawa pada muka abah dan mak... serta pada kami adik beradik!..






Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.