//TAKE MY HEART
29 april 2012 8:15 PM
Sunday, April 29, 2012 @ 8:15 PM | 0 Comment [s]

hari ni nak update pasal aku...
alaaaa..
biarlah... ni blog aku.. sukati lah nak citer pe pon.. >.<'

sometimes, ade sesetengah manusia.. bila dye rindu,,, dye x bg tau.. bila dye marah dia hanya diam lalu menyembunyikannya.. ada juga yang suka mendengar masalah orang tapi x akan bg tau masalah dye pada orang lain... meskipun kena berbohong... dye akan buat jugak..

sometimes, ade sesetengah x perasan apa yang kita buat hanya untuk menarik perhatian orang.. (so far aku xde pon buat mcm tu lgi)...... (agaknye lah).. haha

sometimes,, orang tau kita ada masalah,, tapi x amek tau pon... (itu bukan namanya sahabat)...
yang dye tau masalah dye dah settle...

fakta mengatakan.. orang yg happy dan gembira... di jauhhh hati dye ada bnyk masalah yg ada...
(tapi malas je nak tunjuk kan guys??) haha

xpelah.. biar manusia disekeliling kita happy...
tapi pada aku!! x patut kalo kita makan hati mcm situasi... ( BUAT ORANG HAPPY TAPI KITA X HAPPY).. HMMM

SESAPE xfaham?? so jgn faham.. hanya aku je faham..

ha semalam aku ade terbaca wallpost sape tah...

"sensitiviti perempuan akan terusik apabila.....
kehadiran seorang insan bernama wanita disisi lelaki yang disayangi"..

dalam makna kata lain tu.. hmm JELES LA kottt...
sesungguhnya jodoh seseorang ALLAH SWT telah ditetapkan.. tidak perlu untuk mencari.. dia yang akan dtg sendiri.. sesungguhnya setiap perkara ALLAH dah merencanakan nya dengan baik...
so...
aku selalu ingat pada diri sendiri... cari keredhaan Dia insyallah Dia akan memberi yg terbaik pada kita..





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.