//TAKE MY HEART
smile
Saturday, March 10, 2012 @ 8:50 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum! :)
hihi happy,! update blog guna tab sendiRI.. yeay.. laptop kat bilik jgn jeles k.. syg ko jugak.. nnti ade asignment ak cari ko tau., hahaha actually ak nak citer pasal trip menuntut ilmu dengan sifu bersama-sama dengan kawan-kawan. sangt seronok. sumpah tak tipu. aku sayang sifu! aku akan doakan kesihatan sifu dan pn maya.. bnyk  rahsia jutawan di beri.. dibongkarkan.. aku akan pasti kan. december2012 aku akan jadi jutawan. pasti! insyaallah! aku akan jayakan mariana, masjuliati, syikin dan arif. aku akan bantu korang. ini janji aku.. dan yg rangkaian aku yg laen2, sy perlukan komitmen anda jika nak berjaya.. ok guys! sekarang sy otw pergi ke uitm merbok. ikut program ko-k.semoga sy dan kawan2 lain selamat smpai ke uitm merbok.. amin..

p/s: sukTI LAH NAK MERAJUK KE XNAK?? HAHAHAHAHAAA


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.