//TAKE MY HEART
SENGG GILAA
Monday, March 26, 2012 @ 8:20 PM | 0 Comment [s]

:) 
sebenarnya ade cerita yg aku nak cerita dlm blog ni.. hihiii 
cerita ni terjadi kira2 seminggu yg lepas kot.. 
mcm biasa.. aku buat pasal lagi.. sebelum ni tragedi yg aku buat pasal adalah gi sembur air kat orang.. ni berlaku awal bulan ni. time tu berlangsungnya makan malam bersama2 di hotel glory beach resort port dickson.. event SCORE A..
yg ni aku gi sembur air kat sorang lelaki ni.. aku tak tau name dye.. lupa.. so.. TERsembur dye dgn air oren.. tanpa meminta maaf.. aku bla mcm tu je. malu kot.. satu dewan makan tengok.. tak pe.. next time kita jumpa, aku minta maaf kat dye.. tspi kat dlm blog ni.. aku nak minta maaf dulu lah.. MAAF YER ENCIK.. SAYA TERRRRRSEMBURRR.. HIHI..

ok..
berbalik balik pada citer yg aku nak citer ni.. haaa!! agak2 lah.. korang marah tak kalau,, galaxy tab 10.1 korang kene simbah ngan air.... bukan simbah lah.. ter TUMPAH air..

hihihii ha.. bende tu lah aku buat kat orang..
bukannya sengaja pon.. tak sengaja.. MAAF yer bro...
ermm rasenye x pe klo tertumpah air mineral, @ air kosong @ air putih...
tapi kannn.. yg ni bukan tertumpah air mineral.. ni tertumpah air sirap.. hihihihiii
MAAF SEKALI LAGI YER BRO..
dan semestinya mangsa yg seterusnya adalah dari golongan lelaki...
SUMPAH tak sengaja.. naseb baek lah abg aku ni baik orang nye..
ada jugak tnye dye,, "ade rasa nak marah aisha tak?"
dye senyum lalu berkata "......... (aku tak ingat)..
tapi yg pasti dye x marah.. mungkin geram tu ade. sebb tgok aku ketawa after kejadian tu berlaku..
actually aku tak tau nak buat ape masa tu.. nak amek kain lap, tu restoran. nak amek tisu,, bape kotak kang habes.. last2 biarkan je.. hahahaa

yg bestnye bro aku ni... dye boleh biarkan tab dye.. then gi sambung makan..
sebenarnye tab aku pon kene jugak.. tapi x seteruk tab bro aku ni..
MAAF lagi sekali ye bro..

sebenarnye,, sebelum2 ni pon aku ade la jugak wat perkara2 yg tragik bg korang dan biasa bagi aku.. hahahaa.. malas nak citer.. ade masa aku taip.. tapi yg sembur menyembur tu memang bengang.. yg aksi tumpah menumpah ni, memang cuak jugak. sebb takot bro aku ni marah.. ternyata dye x marah..
gaknya klo jadi kat abg aku @abg azani,, hmm mmg dah melalak dah aku kat tepi kena marah ngan dye.. dan tindakan selalu aku buat, aku bla dan tarik muka bila kna ngadap dye..

p/s: memang best wat bende2 yg korang rasa sengal.. hahahahaaa



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.