//TAKE MY HEART
RIANG HIDUP INI
Wednesday, March 28, 2012 @ 8:31 PM | 0 Comment [s]


HIIHII

mcm biasa.. 
hari ni aku tidur lagi dlm kelas statistik.. kenapa??
 sebb selalunya aku makan dalam kelas.. tapi tadi aku lupa nak beli makanan..
 hihii tersengguk2 aku dalam kelas.. mane x nye.. 
1st kelas tajuk baru probability aku terlepas..
 aku x dtg..
atas sebb2 tertentu.. adoiiyaaii...
bila dah tersengguk2,, mesti ade je yg tak kene terjadi.. hahahaa

bila teringat balik,, aku pon ketawa sorang2..
haha tu sebenarnye cara aku hilang kan segala tension.. ingat balik perkara2 yg ko penah buat,, yg agak2 tak masok dek akal..
komfem ketawa then,, komfem hilang streess.. tpi nanti stress tu dtg balik..
sebb x buat asignment2 yg lecturer bg.. hahaa dah terjadi pada aku dah pon..

hmm tadi mase statistik aku TERtido.. ade orang kata aku teruk.. tapi nak wat cm ne.. dah ngantok..
aku pon tido lah.. tangan tongkat dagu ni... jap lagi entah mcm ne tah boleh terjatuh kepala aku.. 
dah ok dah ni tongkat nye.. pastu terus terjaga.. 
dah la dengan gelabah nye bangun bukak mata besar2 hahaa... 
kelakar btol.. orang2 yg duduk bahagian belakang sume tgok..

 "ape kene gaknye budak ni"..

ha ni lah kebaikan tidur kejap kat dlm kela.. komfem2 pastu dah x nak tido.. komfem2 mata terbukak luas seluas luasnya.. kan dah malu.. memang dah x tido lgi lah..
hmm next time nak bawa makanan  la.. selaunya bawak choki2.. ni terlupe pulak nak bawak.. hihihiii
its okay.. yg penting happyy.. x stres2...
ouh lupa pulak.. tadi maen hujan!! yahoo... saat di tunggu2.. tapi kejap je.. pastu ujan pon berenti.. lalalalalalaaa... payung yg dibeli tu pon,, walaupon hujan,, aku x guna pon..

motif: nak main hujan la konon.. hahaaa
xpe.. payung tu wakaf kan kat dlm bilik.. k..
dont want to spent so much time to my lazy blog.. nanti i pon jadi lazy girl.. :) k daa.. tata


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.