//TAKE MY HEART
MY SMILE DID NOT MEAN THAT I HAVE NO PROBLEM
Friday, March 2, 2012 @ 5:55 PM | 1 Comment [s]

im gonna be lost..
ACTUALLY aku x tau ape aku nak buat kat UUM ni..
xtau ape yg susah sgt.. just... entah la...

COLLAPSE...
rase mcm sorang2... my family........... i dont know what they do right now.. just homesick la kot..
aku risau bila abah sakit..  YA ALLAH,, SIHATKAN LAH TUBUH BADAN AHLI KELUARGA KU.. ABAH MAK ABG AND KAKAK.... HMM...
EVEN ak x penah nak tunjuk yg aku ni LOVE sagt la kan kat dorang.. tapi.......
DAH MEMANG TAK BOLEH NAK TUNJUK... SO... maybe perbuatan je yg boleh di ertikan kot..

arghh berbalik pulak ngan UUM... HMM ape aku nak buat ni yerrr...


My smile did not mean that I have no problem


when people let you down,GOD will pick yoU


up







Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.