//TAKE MY HEART
MISS MY MEMBERXZ
Friday, March 2, 2012 @ 9:54 AM | 0 Comment [s]

today baru berkesempatan update blog.. tapi pic2 x dpt nak masok kan.. sorryy

assalamualaikum.. 
hmm kengkadang aku terfikir, why aku boleh tercampak dlm score a programme... 
why aku berpeluang berkawan dengan orang2 profesional.. yg dulu nya xde chance pon.. even kazen aku ramai je dokter, tapi,, mcm biase lah,, dengan rasa rendah dirinya... ak menjauhkan diri.. sebb im nothing nak dibndingkan ngan dorang... tapi kazen2 aku tu sume baik2.. :) family belah abah yer... jgn ade yg termenung fikir family aku yg mane yg berada dlm bidang profesional.... 

hmm 1 thing yg aku dok fikir.. 
kenapa aku selalu je bosan dengan orang yg aku selalu ngan dye.. sesape yg rasa aku rapat ngn dye, 1 hari korang akn rasa yg aku ni jaohkan diri ngan korang.. pastu korang x payah nak tergedik2 tnye.. "marah kat aku ke?" "aku ada buat salah ke?" "aku bla bla bla bla....." 

tu sume sebb nya aku rase mcm bosan.. bukan bermakne korang ni membosankan aku.. takkk.. cuma rasa mcm nak wat sesuatu yg bukan ngn ko.. haaaa. MAAF YER KALO TERSALAH BAHASA..

manusia berpegang kepada janji.... once u berjanji,,, tolong tunaikan.. 
kadang2 aku teringat balik member2 matrik... hmm sememang nye hidup kat matrik lagi best.. walaopon orang kata,, x best la, itu lah, inilah,... hmm kene tipu jelah korang hidup2 ngan orang yg ckp tu. hahahaa 

AKU SEBENARNYA NAK MEMBER2 MATRIK AKU BALIK.. 
kat uum ni xde...... member huha huha aku xde... sedih nya.....

hmm make ur dreams comes true~ bye.. assalamualaikum!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.