//TAKE MY HEART
MELUAHKAN LAGI
Saturday, March 3, 2012 @ 5:26 PM | 2 Comment [s]

ok sekarang SAYA tgah. errmm
.. duduk dalam bilik sambil dengar lagu guna my headphone merah yg tersayang.. hihii barang2 aku  paling banyak warna merah dan warna putih.. mungkin suka kot.. ntahh.. bantal aku, warna merah... baju, kemeja, kebanyakan warna merah... adalah juga warna laen.. :)
 ermm.. kan saya dah kata! jgn terasa kalo sya kata sy dah bosan... ok??
... ni yang x syok nak tulis mcm2 kat blog ni.. i think i need to tukar address la.. kan.. hmm

actually,, saya tengah kusut.. tak tau pasal pe.. nak cakap aku period, aku x period pon lagi.. entah.. 
bnyk sgt fikir.. fikir pasal rangkaian.. i want to be a good leader.. but i cant! btol x.. 
tak layak kan.. hmm.. x pe lah.. saya sedar diri sy.. x semua sy boleh buat..

sememang nye aku akan jeles dengan sesape je yg datang dekat dengan orang aku rapat..
untuk lelaki.. itu tak bermakna saya suka dye.. nooppp/.. tak sama sekali.. oo kalo mcm tu,, masa kak ain tunang ngan abg aku, jeles aku dtg.. adakah tu namanya aku suka abg aku?? takkann.. so... jgn nak perasan..

kenapa aku rasa aku penat...!?? hmm... i need rest.. tapi x boleh... banyak bende yg menanti.. segala kejayaan menuntut pengorbanan.. so aku kena korban kan penat aku tu..

but sometimes im lost.. mungkin orang mcm aku ni susah nak handle.. hati batu.. tapi jiwa aku, jiwa tisu laaa... perempuan la kott... tak selalunya hati batu jee... aku perempuan.. aku tau lah...

mak and abah aku pon susah nak handle aku.. then aku pon x tau sape boleh kawal aku.. 
memang kalo nak berubah, diri sendiri yg kena ubah.. tapi,, hahaha yg peliknya aku... sometimes aku ni lost.... dah mcm separuh badan aku ke lain, separuh lagi ke lain pulak.. pastu bila berjumpa balik, terus kucar kacir.. hahahahaa aku pon tak faham aku ni mcm ne... 
soo.. nasihat aku pada kawan2... tolong jgn touching ngan aku... 

:)

i dont want you, but still i need you..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.