//TAKE MY HEART
HARU HARU serabutku
Tuesday, March 6, 2012 @ 1:52 AM | 0 Comment [s]

untuk hari ni... 
hanya senyuman dan gelak ketawa sahaja yang aku berikan.. bagi kelas happening sikit... so xde la boring sgt.. sampai mlm kelas speaker pon aku wat mcm tu jugak.. im sorry.. 

sorry sebb pe? saje nak mintak maaf..
no one know ape masalah aku sebenarnye..
hahahaa muka aku tak menggambarkan kesedihan.. itu yg abah ajar pada aku bila berhadapan dengan orang lain.. lagi2 orang yg kita rapat dan syang..
kesedihan x patut diluahkan.. pada aku lah kan.. :)
so that, air mata hanya akan mengalir bila mana aku sangt sedih.. so.. this tonight akan mengalir kot.. hmm mcm ne nak hadapi semua ni!!
tak larat!!
i need some one.. to help me.. to know what my feeling right now! tapi TAKDE!
takde sape akan faham aku.....
tak pelah... di sudut lain aku ceria.. suka ketawa.. biar orang kenal aku yang mcm tu.. huhahuha girlzz.. :)
hmmm... ok need rest.. capek dong.. hahaahahahahhaaaa
:)

p/s: semoga berbahagia lah anda...




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.