//TAKE MY HEART
HANYA SEKADAR RASA
Tuesday, March 27, 2012 @ 11:56 PM | 0 Comment [s]

hmm..
memandang ketingkap sambil tgok burung2 yg ade yg terpengkap kat jaring2.. hmm...rase mcm nak tolong je lepaskan..
tapi.. xtercapai dek tangn aku. ermm..
sometimes,,,
aku kate aku tak suka, aku akan tetap tak suka...
 itu memang cara aku.. and aku rasa tak perlu kot membandingkan diri aku dengan orang lain.. melainkan anda itu memang ade relationship dengan sy,,,
 abah tak pernah bandingkan anak2 nya dengan orang lain..
sebb dye tau, setiap orang anak dye mesti ada kelebihan masing2.. tak kira la degil mana pon aku, tapi still setiap orang ade kelebihan.,. kadang2 terfikir,, how dare you banding kan diri orang lain dengan yang lain.. hmmmm....

hmm dah tawar hati lah.. malas dah.. sometimes, memang salah diri sendiri..


p/s: tawar hati dengan dia dah.. pasni ape akan jadi yer... tunggu, dan lihat je lah..,, dah lame x tawar hati mcm ni... bosan aku pon x penah cecah tahap ni... 


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.