//TAKE MY HEART
WHAT I HAVE IN 2013
Monday, February 6, 2012 @ 11:53 AM | 0 Comment [s]


  • SEBUAH BANGLO MEWAH

THIS IS FOR MY MUM AND MY DAD..

rumah ni akan dihias seerti ciri2 berikut.. ahahahaa 
warna merah sebab aku suka warna merah..

swimming pool.. 

:)

cantiknya!

ruang makan yang elligent

ruang menonton cinema or else
ok.. after dah lengkap semua tu.. kat halaman rumah mesti ada...

  • Mitsubishi Lancer Sportback 

mesti warna merah
for me only

orang lain tak boleh drive.

its mine
  • MOTOR BIKE

motor bike
ok.. semua tu letak kat rumahh... hahahahahaaa

  • INVESTMENT
YANG NI NANTI WA RUJUK PADA YG PAKAR.. :) PEACE NO WAR.. 

P/S: YANG PASTI AKU TAK NAK KERJA.. BUAT SCORE A PON X PE.. HIHIHII





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.