//TAKE MY HEART
MENGANTOK!!!
Monday, February 20, 2012 @ 3:25 PM | 0 Comment [s]

arghhh kenape tahap ngantok aku semakin hari semakin asyik ngantok ajerr... 
bak kate en.farihan lecturer bahasa arab aku kata,, ade syaitan tengah lompat2 kat mata! hahahaa.. 
hari ni ari 1st aku masok kuliah.. sebenarnye semalam lagi dah start. tapi aku x gi pon.. penat ok!! 
NGANTOK.
hmm... 
kelas2 yg aku dtg gi hari ni yg paling aku tak pasti nak amek adelah,, SQQM... sebab waktu kemuncak kol 12.... komfem2 la aku menganto tak hingat dunia.. aku rasa tadi mcm nak tido jerr!! 
lecturer tu bgos.. tapi sangat lembut.. dan suare pon mcm nak suruh aku tido je kan... hmm tu satu.. yg lagi atu,, wa cuak lah nak masok kelas en.farihan... 
dah la tadi masok2, aku sorang yg paling lambat.. yelah..
 jalan lambat sgt.. hahaha dari dkg 6 ke dkg 1.. tapi aku wat dekkk je masok kelas.. seb baik x de ckp pape.. x tau la pulak kalo dye ade ckap dalm bahasa arab.. tapi kan.. 
mmg aku tak faham satu ape pon.. 
ngehehehehehehehehee

hadooiii...
bila lah nak cukop tido ni yer.. aku kalo boleh nak 1 hari tu cuba bg aku tido puas2... haaa.. bestnya..
semakin ramai rangkaian, semakin mencabbar hidup aku.. semakin besar tanggungjawab aku.. 
dan semakin aku takot kalau2 aku x dpt nak bantu dorang... 


ade tak sesape volunteer nak tolong aku... arghh... tapi kan kengkadang kan... kepala berdenyut2..
aku tau sebb pe.. sebabnya tido tak cukup.. ha!!! 
so mlm ni nak tido awal sementara xde assignment ni..

TAPI!!!! ADA SGM!!
xpe2.. nnti2 boleh tido.. ok!!!

p/s: bila lah boleh balik bilik dan tido ni!! erghh



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.