//TAKE MY HEART
LUAHAN HATI HARI INI
Thursday, February 23, 2012 @ 11:23 PM | 0 Comment [s]

erkk.. mcm ne nak faham kan orang ni.... aku sememangnya sangat sibuk untuk 2 tahun ni.. nak buat mcm ne.. ini kepuasan yg aku cari.. so aku nak buat... kenapa semua still x faham2... stop la talking me itu ini.. bukan semua benda aku expert pon.. jangan la irihati.. semua orang ade je kelebihan masing2.. tegok la pada kelebihan diri. jgn tgok kelemahan...
tapi entah la... tak tau la mcm ne nak habaq lagi kat depa ni...

MEMANG kawan ramai... tapi nak cari yg btol2 di namakan SAHABAT x sumua orang akan dpt..
today aku sorang2 lagi kuar masuk kuliah.. bukan taknak bergaul, tapi just want to be independent..
boleh hidup walaupon diletakkan di negara lain... itu yg aku nak.. dan mcm biasa, masok kuliah pon sorang2.. but, ade je member kat kuliah tu.. just x ramai la...

dahh penat!! nak tido!!! so???? selamat malam..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.