//TAKE MY HEART
SIDE INCOME
Tuesday, January 10, 2012 @ 9:54 AM | 0 Comment [s]


MANUSIA selalu alpa dengan kemewahan yg ada.. sedangkan, xmewah mane pon dia.. kesian tgok parents bertungkus lumus kerja.. n anak pi abeskan duit mcm tu je.. (kan dah memang kerja mereka).. hmm abestu kerja anda semua menghabeskan duit mereka?? ish3

aku dah berjaya tak mintak sesen pon sepanjang semester pertama aku.. 
side income berlebih..
 nak wat mcm ne.
bukan nak riak or what else, 
tapi as a anak yg dulunya suke mintak duit mak abah aku,, and sekarang aku dah tak mcm tu... biar la nak bngge pon...
 ITU YG TERBAIK UNTUK AKU YG ALLAH Dah TITIP KAN KAT AKU.. ALHMDULILLAH.. RINGAN BEBAN ABAH KU...
kakak dah kahwin, abang dah kerja.. tinggal nak tanggung aku je.. then sekarang aku dah ada side income sendiri.. tak ke senang abah aku tu.. ALHAMDULLILAH YA ALLAH.. 

eh ok kan side income rm800-rm1000 SEMINGGU?
as a STUDENT??
ok what..
ni baru side income aku.. blom lagi main income... kenapa aku ckp side income.. sebb aku buat parttime je pon... boleh buat dimana2 sahaj dengan bermodalkan 
rm 796, rm 2488, dan rm6888...

hellooww.. nak banding kan dengan modal yg perlu di keluarkan.. ape lah sangt dengan setiap minggu dpt rm 800-rm 1000?? memang bisnes haram senang je dapt duit yg bnyak.. TETAPI!!!! bisnes yg aku buat ni semua HALAL!!!...

"ape laaa.. fikiran kolot manusia... duit bnyk senang2 je dpt tu mesti dye buat keje haram... ishhh.."
 KETEPIKAN FIKIRAN negatif tu!!!
tengok kepada yg berjaya.. jgn laa tgok pada yg tak berjaya..
''KALO kita kawan ngan orang yg bodoh, bodoh tak kita?? bodoh la.. KALO kita kawan ngan orang pandai? pandai tak kita?? pandai la.. KALO kita kawan ngan orang kaya, kaya tak kita?? ofkos laa.. SEBAB, DENGAN DYE LA BOLEH DAPT ILMU HOW TO BE A MILIONAIRES??''

 member aku semuanya bakal2 jutawan. abg-abg and kakak-kakak aku,, semua yg jutawan.. so, aku?? ofkos la dapt ilmu jutawan dari mereka..

AKU AKAN DAPTKAN STATUS JUTAWAN UNTUK DIRI AKU SENDIRI..

P/S: mak abah mesti bangga giler ngan aku.. kalo dulu aku la Anak yg paling kene marah terok.. tapi sekarang.. aku la anak yg dorang sayang.. yeay!! (BERTAMBAH MANJE LA AKU NGAN mak abah)
>.<'

MAnelah tau ade orang sesat kan... tetibe terbace blog ni... nk tahu lebih lanjut.. just call my fon number.. 013-5396012




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.