//TAKE MY HEART
Luahan rasa hati aku!!!!!!!
Tuesday, January 17, 2012 @ 10:26 AM | 0 Comment [s]

waaa.... mood saye mood balik rumah!! ARGHHH.. nak balik!!
kawan2 balik rumah dahhh... ngeng btol....
xde mood nak bace buku.. tapi kang kalo x bace nnti x leh nak jawab paper banking pulak...
wuaa lapar nye!!!! tak kira!! nak balik 19hb jugak!! 

TAPI..
TIKET BLOM BELI.. BOLEH TAK BELI ON THE SPOT JE NANTI..

hmmm.... mcm ne ni. banking x bace lagi.. tapi barang2 dah kemas dulu dah.. hahaha
printer aku ni nak letak mane!! aishhh...
ikut kan hati aku letak je kat bilik simpan barang tu kang.
arghhh sedihnye akuu.. terasa lagi aku ni anak tunggal... ngat mase kat umah je aku rase aku ni anak tunggal.. kat sini pon rase jugak.. 

aaaahhhh... 
aku ni adik korang tau tak!! tau ke tak!!! 
abg!! aku taknak datg majlis kawen ko nanti.. kakak,, aku taknak datg rumah ko..
aisshhh... tapi yg dulu2,, mase birthday aku, korang kol je.. abg tu jgn harap nak kol aku.. tapi ade la jugak wish.. 
tapi.... 
aaaaaaaaaa...

(AISHA! awak dah 20thn ye... jgn perangai tu mcm budak2!) 

tapiiii... aku kan adik... HAHAHA 
adik tetap adik...
aku tak suka abg n kakak aku panggil orang lain ''adik''... aku nak aku je ''adik''! 
kalo korang perasan.. aku takkan pgil orang yg umur lebih atas dari aku, aku pgil 'abang'.. mesti belakang tu ade nme dye... sebb pada aku, pgilan abg tu untuk abang aku je... 
kalo ade yg dipanggil abang jugak.. thats mean korang telah diangkat menjadi abang aku.. haha
eishh.. tapi serius,, aku tak suke... 
aaahhhh walau mcm mane pon!! aku tetap adik korang laaaa!!!!!!!! 
MCM MANE boleh lupe birthday satu2nya adik korang ni!!!!!!!
nak boikot korang..!!

ahhhh!! tak kira!!! nak nangis jugak!!!!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.