//TAKE MY HEART
Cherita 2 Haribulan.
Monday, January 2, 2012 @ 10:52 PM | 3 Comment [s]

YEHAA...
tadi kan!! stress!!! BUKAN PASAL BISNES.. NI Aku nak mention awal2!!! erghhh.... ni pasal exam la der!!
study sampai lewat mlam... tapii hampeh jawab soalan.. aku tak rase aku Dapt capai target kali ni untuk TITAS n MARKETING... stress giler.. rase nak tumbuk orang... nak marah orang.. HAHAA alangkah bestnye dpt wat mcm tu.. so yg jadi mangsenye bantal ku..
AHAHA
rase nak jerit kuat2!!!
rancang nak pi tasek.. memang pergi... tapi bukan jerit pon.. gi maen hujan!! HAHA
MULE2 rancang nak jalan2 kat tasek.. tgok cuace mendung.. pastu x bawak payung... ahh kitorang belasah je gi jenjaln pastu gi beli makanan kat petronas... hihihii time tu x ujan agi... pastu gatal kan nak minum cool blog.. haa time tu dah berjurai dah ujan.. kitorang redah terus!! BESTNYE! cool blog tu dah bercmpur ngan air ujan.. kelakar btol... HILANG STRESS.. KITORANG BERMAIN HUJAN DENGAN BERSUNGGUH2.. hahaa best!!! BALIK TM REDAH HUJAN LEBAT!.. suke!!
orang kat bustop tu tgok pelik je.. dorang punye lah bawak payung.. tapi kitorang dengan muke slumber redah mcm tu je.. hihihiii nak maen lagi.. tapi nti kene marah pulak... DEMAM LA, TU LAA,,, INI LAH,,,
TAPI MEMANG BEST GILER!!! SUKE!! NAK AMEK GMBAR TADI MASE UJAN,, TAPI lupe enfon aku skrin dye rosak.. hampeh btol...
so xde la pic yg boleh dimuat turun.. try la!! best...
(tapi kenape aku rase lenguh2 satu badan ah.. )erkkk jatuh sakit ke?? JANGAN LA DEMAM...

"memang ade tadi orang kate jgn maen ujan",,
"dah maen ujan tu terus mandi",,,
tapi.. aku ni degil.. so... hmm sorry la ye lawan ckap.. MAAF2!!
esok xde exam.. naseb baik..
esok nak gi study kat tasek lah.. hope x ujan.. n tak demam esok...
aku kalo dah demam, seminggu amek mase nak baik...

p/s: maen la ujan!! best!! tapi kalo ada orang dah pesan jgn maen,, jgn la maen k.. tapi aku galakkan.. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.