//TAKE MY HEART
ANAK TUNGGAL LAGI
Wednesday, January 25, 2012 @ 7:46 AM | 1 Comment [s]

aku memang X paham.. 
kenapa lagi senang berkomunikasi dengan orang yang bukan darah dging sendiri.. 
Mmm kadang-kadang aku lebih selesa dengan orang yang bukan darah daging aku. 
abang dn kakak aku... 
dah lama tak jumpa.. 
kekok.. 
macam dorang ni hmm ntah laa.. 
bila fikir-fikirkan, rasa nak tergelak pon ada. 
aku rasa dah lupe macam mana nak bebual ngan diyorang. 
dari aku kecik sampai ke besar, aku rasa aku anak tunggal.. 
serious akU kate.. 
beza umur aku ngan abang dan kakak aku 5 tahun.. 
haa bila aku masok drjah 1, dorang darjah 6.. 
pastu Aku masok drjah 2, dorang dah masok tingkatan 1.. 
dah laen sekolah.. dan tak rapat.. 
kat rumah boleh jumpa?? 
tak laa.. masa dorang tingkatan 1, dorang dah kena masok asrama.. 
dh tinggal aku sorang kat umah.. pastu bila aku masok tingkatan 1, 
dorang pulak dah bla.. . kelakar kan.. 
pastu yg abg aku n kakak aku dah gi merata2.. 
sambung belajar.. tinggal la aku sorang lagi.. 
korang nampak je hidup aku ok jek.. 
takde masalh.. 
mintak itu dapt, mintak ini dapt, tapi da la yg x dapat,, 
asyik memanjang je dapt, bankrup la abah aku.. 
tapi aku rasa mcm sorang-sorang. 
ha ni lah kesah hidup aishah wahid. 
dan aku tetap tak nak ada adik! 
so korang kalo ada situasi macam aku.. 
orng tak payah ambil kesah. ok... 
lagi pon, 
kat sekeliling kita ruanya masih ramai agi yang boleh membantu.. 
macam aku ada brother-brother yang boleh dipercayai.. kakak-kakak yang boleh kawtim.. hahahaa 
teringat aku masa kat uum.. masa kat uum, member-member sume senior lelaki.. abang hafiz, abang fakhri, abang hafidz, abang rahman, abang fahmi, abang firdaus, abg afwan, abang hafiz mat, abang... banyak lagi lah.. kakak tak ramai kat UUM.. kak faizzah, kak wani.. ni yg aku rapat la.. 

pastu kan datang kuin.. hhahahaa ammek ko.. kakak-kakak pulak.. kak hana, kak syida, kak ain, kak farhana dan kakak2 laen.. ada gak abang2.. abg tirmidzi (perangai mcm abg razif sikit) HAHAHA suka gelak kan dia... 

adik beradik aku sangat sikit kan.. tapi xpe. ada hikmah sebalik tu.. mana tau kalo adik beradik aku ramai, sampai boleh gadoh2.. haaa kan.. (sedapkan hati sendiri.=.=')  



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.