//TAKE MY HEART
AISHAwahid Sombong
Sunday, January 8, 2012 @ 8:12 PM | 4 Comment [s]


Orang yang tak kenal NOOR AISHAH BINTI WAHID akan cakap yang aku ni sombong, itu lah, ini lah… dah biasa dengar…
TETAPI!! Bila seseorang tu dah kenal NOOR AISHAH BINTI WAHID dengan rapat, terpulang la pada korang nak menilai mcm ne…
  • ·         aku tak lah sombong mane pon..
  • ·         suka ketawa.. (orang sombong ade ke ketawa2??)
  • ·         senyum  (orang sombong ada ke senyum?)
  • ·         dan lain2..


“TAK KENAL MAKA TAK CINTA, DAH KENAL TERGILA-GILA.. “
Ayat biasa aku dengar…
Everyone ada attitude masing-masing.. tapi akan ku ubah semua tu..


p/s: aku tak salah kan sesape yg cakap aku sombong.. (aku senyum kat ko, ko x reply senyum aku… ermm tu sombong ke??)(ermm.. sape yg sebenarnye sombong… =.=’)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.