//TAKE MY HEART
SIKAP boleh makan diri BALIK?
Tuesday, December 13, 2011 @ 8:22 AM | 0 Comment [s]

AKU PUNYE SIKAP BOLEH MKN DIRI AKU BALIK KALO TERUS MCM NI...

aku kuat jeles derrr....
ape yg aku nak, ape yg aku suka, x boleh keluar dari mulut orang laen.. terutama orang yg aku rapat ngan dye.. seolah2, aku mcm tak tau pasal dye hinggekan ade budak laen citer pasal dye kat ak.. itu la.. inilah...
erkk.. =.='
tapi serius.. kuat gile jeles aku.. boleh buat gadoh kalo mcm ni...
dulu aku rapat ngan sorang bdak ni.. then datg sorang insan ni.. menyebok dlm hidup aku. ape lgi, nak berkepit je ngan member ak.. last2 aku blaa cm tu je.. tpi sakit dalam weh.. member ak dah x serapat dulu ngan ak... dah mcm tu,, lntak ko lah... tpi ego tinggi.. nak rapat balik, aku rase bukan aku yg patut gi jumpe dye.. dye yg patot jumpe ak...
thats why aku kate,, "SIKAP AKU BOLEH MENJAHANAMKAN DIRI AKU BALIK"
mcm mak n abah aku.. aku ckp kat dorang,, kalo dapat adik lagi.. mak takyah jage dye.. bagi kat orang laen..
aku tak suke orang amek tempat aku.. TAK SUKE!
aku tak suke orang kalah kan aku... TAK SUKE!
aku tak suke orang menyebok pasal kawan rapat aku sampai aku dah tak rapat ngan member aku tu... TAK SUKE!
aku tak suke orang rapat ngan orang yang aku suke.. TAK SUKE!

hmmm aku boleh benci oang walaupon dye tu kawan aku..
kenapa bnci dye?
sebb dye penyebok dlm hidup aku..
friends boleh..
tapi jgn sebb kan kau, aku ngan kawan aku dah x serapat dulu, even ko pon kawan aku.. tapi mmg aku akan giler2 benci kaw! same jugak.. aku akan benci kawan aku tuu..

sebenarnye, sebb pertama aku gadoh ngan kawan2 adalah kerana aku jeles...
sebb kenapa aku susah nak minta maafkan, sebb aku bukan peminta maaf.. dan aku rase aku tak perlu pon mintak maaf..
sebb kenapa aku tak nak mintak maaf, EGO aku kot.. orang sume kate ego aku tinggi..
sebb kenapa aku boleh nanges, sebb sikap jeles aku..
sebb kenapa aku rasa bosan, sebb aku kene lalui semua tu everyweek~.~!
sebb kenapa kawan aku ramai lelaki, sebb perempuan leceh.. mcm aku ah...

ouh aku rase jeles bile kawan rapat aku (lelaki), rapat ngan kawan aku (perempuan).. ~.~''
mmg bengang jelah kan aku...
kawan aku tu, dua dua aku pangkah dalam hidup aku....
no entry..

p/s: aku nasihatkan, jgn ego tinggi sgt.. jeles bnyk sgt.. nnti ko susah,.. aku pon tgah nak handle mcm ne nak kurang kan ego dan jeles aku ni.. pergghhh tinggi la seyhh.. mcm bangunan pencakar langit.. hmm kbai... ~~~




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.