//TAKE MY HEART
SGM bersama leaders di anjung changlun
Monday, December 5, 2011 @ 6:42 AM | 1 Comment [s]

assalamualaikum w.b.t :)
mcm biASE ler.. pi preview ptg tu.. tpi sebelum pi preview, gi mkn2... kat bangunan merah.. hihii bangunan tu kitorang pgl RUMAH AJOY...
kenape?? suka la nak pgil ape... :)
gi la mkan same2 ngan dak2 score a.. best la jugak....
mcm biase jugak kene gosip2 liar daripada abg hafiz mat dan isteri serta yang laen2.. kenapa aku letak name hafiz mat? sebb dye lah raje segala gosip.. so nak bagi dye famous, aku letak nme dye dlm blog aku.. OK, SAMBUNG BALIK CITER, then, gi preview pe sume, mcm biase jugak leaders from kl dtg,.. abg razif, abg sham, abg firdaus..
after preview kami pon beransur pulang.. tapi pulang2 pon lagi.. sebok nak merepek merapu dengan payung abg fakhri..

hahaa so ni laa hasilnyerrr... :)


(time ni, sume orang x bagi aku amek gambar,.. siap tarik2 aku lgi.. abg razif tgok pelik ke. HAHA)


(mengade x nak bagi aku masuk jugak! grr)


(abg hafiz misron dan payung pelangi!)


(dengan ini saye nak bg tau, saye suke ganbar ni!)


ade agi pic.. tapi kat abg firdaus.. nnti kalo dye post kat fb, ti sye post dlm blog ni k.. dont worry rakyat jelata sekalian..

okeyy.. ha after dah posing2 dpan camera 2mp dan samsung terbaru abg firdaus, kitorang pon dengan tidak sengaja nye, di ajak untuk menghadirkan diri kesesuatu tempat.. hihi
TAKLAHHH... jeles betul korang sorang2,,, kitorang pi mkn lahh.. ngan abg fakhri, abg firdaus, abg sham, abg razif, aishawahid(aku), syikin, izzah, ayu tak sabar,dan ayu mak datin.. opss terlupe kepada abg hafiz misron.. hihihi

(ouhh hari ni kan, abg hafiz ajar cara penjagaan kuku).. :)

kitorang pon turun lah beramai2... nak balik dpp dulu.. so kene le tunggu bas.. mule2 dah tunggu bas.. pastu turun balik, sebb abg fahmi kate nak amek.. jen3... ade kisah disebalik tu.. seram sikit la... tapi... laen kali lah citer.. takot... eh tapi nak citer jugak..
mcm ni, after kitorang turun bas, kitorang nmpak kete abg fahmi,.. tapi x muncul2 on.. ngat dye pi masuk dkg2 tu.. hmm aku dengan abg fakhri, dgn gagahnye gi cari abg fahmi kat dalam.. hahaaa gagah la sangt kan.. penakut sebenarnye.. tibe2 cari punye cari punye cari.. xde pulak abg fahmi... msg abg fahmi, kate otw kat kerete.. rupenye, kereta abg fahmi kat tm.. so yg kitorang ni gi la cari.. x jumpe2.. aku n abg fakhri pon wat biase2 jele.. aku seram gak.. cepat bla dari situ.. pastu tgok2, bdak2 laen dah xde.. dorang dah naek bas. bas tu pon dah jln.. tigl aku n abg fakri... n then, baru abg fahmi datg amek kitorang...
kitorang pon citer kat dye... dye kate mmg x datg pon tadi.. hmm... klo salah pandang, kenapa syikin nmpak number plat yg same? kete pon same. aku pon nmpk.. tpi xde la tgok nmber plat.. dan semua pon nmpak kereta tu.. hmmm.. so...... kesimpulan ne.. jgn maen2 bila mlm menjelma.. :) hellehhh dah cuak la tu nak naek ngan abg fahmi....
BIASE JE LAAAA..

SO AFTER TU, kitorang pon gi dpp amek dak2 pompuan yg laen sian abg sham, abg firdaus, abg razif, ayu mak datin, abg hafizmisron tunggu kitorang yg lambat giler smpai.. maaf....
pastu smpai anjung,, time mkn + sgm... dah abes tu.. ade la gambar sikit kitorang amek..
tadaaaa.. ni lah dye...

PEACE :)

(abg razif sporting)


(abg sham dan abg razif) :)









dengan tekun nye kitorang mendengar.. tapi kengkadang merewang2 jugak fikiran aku.. ngahahaha

P/S: laen kali kalo order tomyam, abeskan udang tu.. (jgn jadi mcm aku).. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.