//TAKE MY HEART
Saturday, December 24, 2011 @ 1:41 AM | 0 Comment [s]

SAYA SUKA!!!

MANUSIA SUKA BILA ORANG CARE NGAN DYE BTOL TAK..
 haaa... tak penah bayangkan aku masok uum banyak btol member.. yg best tu.. bukan member sem 1,., aku member ngan senior.. smpai orang ingat ak pon senior.. HEBAT!!!
ramai tau, abg2 yg caring...  dan korang penah bayang kan korang ade family yang sangt besar!!! huwaaa teruja broo...
aku buat business.. so ramai lah yg aku jumpe.. ramai jugak laa yg aku kenal.. ramai jugak lah yg aku rapat.. ni bawah ni adalah orang2 nya... tak semua aku dpt letak pic dorang.. sebb dorang x email2 lagi pic dorang.. hahahahahaaa so sape nak ak letak kat sini.. sila lah email kat aishawahid92@gmail.com

ok..selamat men'stalker'!!!
DR.NINI DAN ENCIK RAZIF.. ( i call them kak nini dan abg razif)
korang ade kakak seorang doktor abg seorang engineer??? :)

abg afwan.. selamat pengantin baru..:p abg law!!

the big brother.. hahahaaa otai ni... abg accountant

abg hafiz conan... cute!! :p abg chemistry bergerak!

banyak2 abg,, abg ni paling best.. :) korang ade? xde kan.. :)

yg ni abg hafidz baik hati = pemalu.. tu dulu... sekarang HEBAT HEY!!

abg hafiz mat ngeng!! 

belah kiri abg sham hensem.. n sebelah abg razif..

abg fahmi yg HEBAT!!

ni lah antara nye.. abg rahman, dan lain2..





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.