//TAKE MY HEART
Nak Citer ni.. :)
Friday, December 16, 2011 @ 10:26 PM | 0 Comment [s]

jap!!
nak jugak ah cter pasal dye ni kat blog ak.. hahahaa
sepatutnye x nak..
tapi boleh la masok kan..
sebb aku rase dye ni kelakar.. hahaha
abg hafidz... 1st time tgok mmg dye ni pemalu.. tapi dah nama noor aishah binti wahid..
semua orang aku main hentam je tegur.. tapi kan.. dye ni mmg aku nak tergelak je.
dye ni lah yg suke bebel kat aku bile aku badmood..
berani sungguh dye ni..
pastu dah aku badmood, dye bolah lagi tu nak bidas ape aku kate..
ape aku buat.. perli2 bagai... eiissshhh
makin panas la kan... tapiii kan.. tu yg buat aku rase mcm nak ketawe pon ade...
tapi memang kelakar pada aku lahh... asal tgok muke dye je an.. aku rase mcm nak ketawe...... rase mcm nak bidas balik ape yg dye kate.. sebb (berani dye bidas balik ape aku kate)...
ergghhh kenapa aku bidas balik...
nak tau tak? sebb aku suke lawan ckp orang....
bukan tak ade yg nak bidas balik ape yg aku kate..
tapi bila aku dah bidas, dorang pulak yg diam.. kan aku tak reti diam..
HAHAHAA
so, dye ni suke bidas, bidas dan bidas..
yg aku ni, lagi la rase nak membidas..
aku bidas balik.. smpai aku rase aku tak boleh nak menang baru aku diam..
ngahahaha
ouhhh
ouhh pastu.. dye ni lah yg berani kate aku ni "mengade2" "ponteng keje" "malas" suroh aku resign dari keje..
eihhhh...
bende2 mcm tu je dah wat aku rase nak tergelak.. HAHA
sebb aku rase ade member nak berbalah.. aku suke..
kalo alert lah kan..
aku memang pengkacau orang yg HEBAT..
dan selalu di kacau dan didengki oleh manusia2 pengacau..
even aku ni seangkatan dgn dorang..
eh tapi dye ni mmg berani lah membebel kat aku mase2 kritikal..
aku rase mcm nak dushum.. dushum je dye ni..
tapi seronok gak.. kene bebel.. sebb kat u ni, x de orang nak bebel..
kalo kat umah tu, ade la mak aku bebel kat aku.. ni kat u, sape nak bebel.. xde pon.. member2 aku pon tak bebel dah.. dah puas dah bebel aku.. smpai dah malas nak bebel kat ak.
tak pe abg hafidz.. keep it up..
HAHAHA (nak ketawe guling2)

p/s: actually taknak sebenarnye citer pasal abg hafidz.. tapi dah dye ni berani sgt.. tu yg citer.. HAHAHA (sambung balik ketawa guling2)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.